#اخابر اولین نمادی که امروز گفتم از صف فروش به صف خرید
-
غگل کم کم دارم تک سهم میشم روی غگل به امید خدا
-
Ali
غالبر والا این شاخصی که من میبینم تا 4600 در نهایت اصلاح داره،غالبری هم که من میبینم با این پایانی و صف فروش،اگه کل سهم ها هم مثبت باشه،این منفی هست همه دنبال خروج و رفتن به سهم بنیاد دار و سهمی که انقدر ضرر ده و مشمول تعلیق نباشه
-
شبندر خیلی ها فروختن توی تال بخرن،حالا نمیدونم رسید بهشون یا نه.
-
علیرضا جعفری
فجر دربین فلزاتیها روند فنوال به مراتب بهتر از فجر بوده
-
شپدیس به نظرم 12200 عالی باشه واسه ورود
-
وفردا باتلاق وفردا
-
Ah
شپنا سلام دوستان احتمالا دو تا منفی بخوره برای اصلاح و به بازگشت به مسیر صعودی
-
فسدید سهام داران فسدید عشق میکنید با این سهم یا نه
-
ع و Avtradingac
شسینا چارت شسینارو که نگاه میکنم پتانسیل بسیار بالایی تو شروع موج 3 از 3 رو داره! این یعنی پر قدرت ترین موج یک سیکل صعودی! هر چند به اوضاع بازار بسیار وابستس و مبنا خرید و یا فروشتون نباشه و توصیه ای نیست به کسی!
-
بجهرم دوستان تا اواخر 401لزش خریدم اما قسم خوردم مجانی بده نخرم ونخریدم خانوتده هارا بیچاره کرد