شبندر خیلی ها فروختن توی تال بخرن،حالا نمیدونم رسید بهشون یا نه.
-
کانال قلعه گنج پدیده👑
⚜نماد ابنیه(1) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام، در روز سه شنبه 1405/04/02 در پایان معاملات امروز یکشنبه مورخ 1405/03/31 متوقف می شود. ✔️روابط عمومی گروه شرکت های پدیده 🆔 اینستاگرام | تلگرام | اپارات | وبسایت | لینکدین http://instagram.com/padide_co http://t.me/padideco http://aparat.com/padide_co http://padide.com/ https://www.linkedin.com/company/padidehco/
-
بورسیب|Bour$iB
صیدی رییس سازمان بورس: بازار سرمایه از مرحله تثبیت عبور کرده و در مسیر رونق قرار دارد برای ورود بازار به فاز رونق 4 برنامه داریم. نخستین برنامه، تسریع در عرضه های اولیه است و در هفته های اینده شرکت های بزرگ تری وارد بازار خواهند شد. توسعه ابزارهای مالی دومین برنامه ماست. ابزار دیگری که به زودی عملیاتی خواهد شد، اوراق امتیاز معدن است. دستورالعمل ساماندهی سهام عدالت هم در مراحل نهایی قرار دارد و امیدواریم تابستان امسال به سرانجام برسد.\فارس
-
💠 سامان تحلیل 💠
رییس بورس: بازار سرمایه از مرحله تثبیت عبور کرده و در مسیر رونق قرار دارد 🔹برای ورود بازار به رونق 4 برنامه داریم. نخستین برنامه، تسریع در عرضه های اولیه است و در هفته های اینده شرکت های بزرگ تری وارد بازار خواهند شد. 🔹توسعه ابزارهای مالی دومین برنامه ماست. ابزار دیگری که به زودی عملیاتی خواهد شد، اوراق امتیاز معدن است. دستورالعمل ساماندهی سهام عدالت هم در مراحل نهایی قرار دارد و امیدواریم تابستان امسال به سرانجام برسد. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
سخزر سلام واریز شد اقتصادنوین
-
h.s
✅لیدر بازار شده فارس و شپنا، سرخطی فردا
-
فملی در مدیریت فملی تغییراتی ایجاد شده .؟..eps سال 1405 حدود 380 تومان هست…یک مجمع عادی سالیانه در اخر تیر ماه داریم ( تقسیم سود نقدی سال 1404 شاید 142 تومان باشه ؟ )
-
فیروزه #فیروزه #نظر شخصی
-
غزر من امروز هم 100 هزارتا دیگه اضافه کردم
-
جواد
#فن_افزار سهم اگه از نظر بعضی دوستان خوب نیست،با یه دکمه فروش مشکلش حل میشه و نیازی به نصیحت بقیه نیست
-
اهرم یادش بخیر 18 روز پیش این پیام رو گذاشتم 👇👇 طهرم 4029 که عملا دو روزه وارد otm شده و به احتمال خیلی زیاد سوخت خواهد شد، تا اخر تیر قطعا سوخت میشه