جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
سهام و سرمایه گذاری | rohamtn
۱۱:۳۸:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#ورنا واقعا در عجبم اگر این سهم رو با اطلاع از واگذاری سهام سایپا خریدی پس چرا اینجا داری میفروشی دوست عزیز، این همه صبر کردی این ماه هم صبر کن , دیگه خود معاون سایپا گفته کار تمام به زودی کدال میشه با سازمان به موازات برای قرارداد ، شرایط و اطلاعیه واگذاری حتی کارگزاری عرضه کننده هماهنگ شده ، دیگه چرا میفروشی ضمنا مدیرعامل هم که دو روز پیش گفت قیمتهای جدید تا چند روز دیگه مجوزش صادر میشه چرا اتیش به پول و سرمایه میزنی ، الان قبمت 560 تومان تا صف فروش 541 تومان هم فروختن دیگه خود دانی هفته اینده بیشتر صحبت میکنیم @rohamtn

فالورها 1845
تاثیر (Imp) 219.0
بازدید 219
تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار