جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علیرضا جعفری | alireza2756365
۱۳:۴۰:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خزامیا دندان لق وباید کند نباید نگه داشت حکایت سهامدارانی هستش اصرار دارن دندان سرجاش باشه سهم خوب در بازار فراوان هستش سوددهی شرکت ببینید اقدام به خرید کنید بعد فروش سهمی جدیدم ده درصد سود داده حالا خزامیا رو دیدم درقیمتی که فروختم چهار درصد پایین تر امده

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار