جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ehda
۱۳:۴۰:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

شپلی ناراحت میشم برای کسایی که از سود دیگران ناراحت میشن اونم سهامدار شپلی! تو 120 گفتن بفروشید تو 150 و 200 و… گفتن بفروشید و خودشون فروختن و الان سهم 500 هستش! یک چیزی رو درک کنید شرکت بشدت زیر ارزش بوده و اینطور تکنیکالی نبینید… کی فکرشو میکرد تو قیمت 500 حقوقی سنگین خریدار باشه!

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار