🔻در ایین نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405؛ 📍شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد 📍موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی به شرکت ملی مس اعطا شد 🔹شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. 🔹 این موافقت نامه در ایین اعطای موافقت اصولی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های ارزی با درامد ثابت ارزی و نواختن زنگ معاملات بورس در تابستان 1405، با حضور محمدرضا عارف معاون اول رییس جمهور، سیدعلی مدنی زاده وزیر امور اقتصادی و دارایی، حجت اله صیدی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدمصطفی فیض مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مدیران ارشد بازار سرمایه، به شرکت ملی مس اعطا شد. 🔸 ادامه این مطلب را در لینک زیر بخوانید: 👇 https://biroonit.ir/fullcontent/Persian/88943 https://t.me/birunit بیرونیت
-
غگل کم کم دارم تک سهم میشم روی غگل به امید خدا
-
Ali
غالبر والا این شاخصی که من میبینم تا 4600 در نهایت اصلاح داره،غالبری هم که من میبینم با این پایانی و صف فروش،اگه کل سهم ها هم مثبت باشه،این منفی هست همه دنبال خروج و رفتن به سهم بنیاد دار و سهمی که انقدر ضرر ده و مشمول تعلیق نباشه
-
شبندر خیلی ها فروختن توی تال بخرن،حالا نمیدونم رسید بهشون یا نه.
-
علیرضا جعفری
فجر دربین فلزاتیها روند فنوال به مراتب بهتر از فجر بوده
-
شپدیس به نظرم 12200 عالی باشه واسه ورود
-
وفردا باتلاق وفردا
-
Ah
شپنا سلام دوستان احتمالا دو تا منفی بخوره برای اصلاح و به بازگشت به مسیر صعودی
-
فسدید سهام داران فسدید عشق میکنید با این سهم یا نه
-
ع و Avtradingac
شسینا چارت شسینارو که نگاه میکنم پتانسیل بسیار بالایی تو شروع موج 3 از 3 رو داره! این یعنی پر قدرت ترین موج یک سیکل صعودی! هر چند به اوضاع بازار بسیار وابستس و مبنا خرید و یا فروشتون نباشه و توصیه ای نیست به کسی!
-
بجهرم دوستان تا اواخر 401لزش خریدم اما قسم خوردم مجانی بده نخرم ونخریدم خانوتده هارا بیچاره کرد