💢 سود خرداد 1405 صندوق «گنجینه زرین شهر» به حساب سرمایه گذاران واریز شد 🔴 سود خردادماه صندوق «گنجینه زرین شهر» با ثبت بازدهی روزشمار سالانه 27.5 درصد به حساب بیش از 348,900 سرمایه گذار واریز شد. مجموع سود پرداختی این ماه به رقم قابل توجه 12،197 میلیارد ریال رسید که استمرار عملکرد باثبات و اعتماد روزافزون سرمایه گذاران به این صندوق را نشان می دهد. ✔️ همچنین بیش از 31,994 سرمایه گذار با انتخاب گزینه «صدور از محل سود»، سود ماهانه خود را مجدداً در صندوق سرمایه گذاری کردند و بیش از 2,928 میلیارد ریال به چرخه سرمایه گذاری بازگشت. با فعال سازی این قابلیت، سرمایه گذاران می توانند در پایان یک سال، به بازدهی 31.24 درصد دست یابند. ✔️ «گنجینه زرین شهر» با پرداخت سود ماهانه روزشمار، عدم نرخ شکست، امکان سرمایه گذاری انلاین و ضمانت نقدشوندگی بانک شهر، همچنان یکی از گزینه های مطمین و کم ریسک بازار سرمایه برای مدیریت نقدینگی خانوارها و کسب وکارهاست. 🌐 برای دریافت جزییات بیشتر کلیک نمایید. مدیریت روابط عمومی تامین سرمایه تمدن تلگرام | اینستاگرام | لینکدین | اپارات | بله https://ibshop.ir/funds/fixed-income/details/10919/%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%AF%D9%86%D8%AC%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1 https://tamadonib.com/news/view/%D8%B3%D9%88%D8%AF%20%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AF%20%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B5%20%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%20%C2%AB%DA%AF%D9%86%D8%AC%DB%8C%D9%86%D9%87%20%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B4%D9%87%D8%B1%C2%BB%20%D8%A8%D9%87%20%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%20%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86%20%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%B2%20%D8%B4%D8%AF/890 https://t.me/tamadonib_official https://www.instagram.com/tamadonib?utm_source=ig_web_button_share_sheet&igsh=ZDNlZDc0MzIxNw== https://www.linkedin.com/in/tamadon-investment-bank-6b5a8314b?lipi=urn%3Ali%3Apage%3Ad_flagship3_profile_view_base_contact_details%3Bm4QjXosCSl%2BQ5hMen6hBkg%3D%3D https://www.aparat.com/tamadoninvestmentbank https://ble.ir/tamadon_official
-
غگل کم کم دارم تک سهم میشم روی غگل به امید خدا
-
Ali
غالبر والا این شاخصی که من میبینم تا 4600 در نهایت اصلاح داره،غالبری هم که من میبینم با این پایانی و صف فروش،اگه کل سهم ها هم مثبت باشه،این منفی هست همه دنبال خروج و رفتن به سهم بنیاد دار و سهمی که انقدر ضرر ده و مشمول تعلیق نباشه
-
شبندر خیلی ها فروختن توی تال بخرن،حالا نمیدونم رسید بهشون یا نه.
-
علیرضا جعفری
فجر دربین فلزاتیها روند فنوال به مراتب بهتر از فجر بوده
-
شپدیس به نظرم 12200 عالی باشه واسه ورود
-
وفردا باتلاق وفردا
-
Ah
شپنا سلام دوستان احتمالا دو تا منفی بخوره برای اصلاح و به بازگشت به مسیر صعودی
-
فسدید سهام داران فسدید عشق میکنید با این سهم یا نه
-
ع و Avtradingac
شسینا چارت شسینارو که نگاه میکنم پتانسیل بسیار بالایی تو شروع موج 3 از 3 رو داره! این یعنی پر قدرت ترین موج یک سیکل صعودی! هر چند به اوضاع بازار بسیار وابستس و مبنا خرید و یا فروشتون نباشه و توصیه ای نیست به کسی!
-
بجهرم دوستان تا اواخر 401لزش خریدم اما قسم خوردم مجانی بده نخرم ونخریدم خانوتده هارا بیچاره کرد