🔵#زیتون دومین #خرید_حقیقی در قیمت 39,600 ( 0.22% ) ساعت: 10:47 1 نفر مجموعا 721میلیون تومان فروشنده این معامله تماما #حقوقی بوده است قدرت خریدار: 1.4 م.سی روز: 1.0 | سرانه حقیقی: 77 م.سی روز: 104 قیمت پایانی 39,596 ( 0.2% ) @fundSmartMoney1 1405/04/01
-
Ebi111
#سصفها بازار برگشت
-
Crypto Khanjani
خو عزیز من چرا تو منفی 3نمیخری پله ای ک مجبور باشی توی مثبت 3بری توی صف خرید چرا واقعا؟؟؟ً یکی مث شبندر از منفی 3رفت صف خرید همین امروز یا صف شستا جمع شد رفت توی مثبت معامله میشه یا دارا یکم صف فروش جمع شد نزدیک 0معامله میشه یکم روحیه معامله گری داشته باشین
-
دپارتمان بورس
#شپنا دوازدهمین صف خرید پیاپی✔️ خرید از #صف_فروش 1405.03.18 ، اینجا ⬇️ https://t.me/departeman_ir/38601 از همین جا 50%+ دیگه داریم ✌️ 🗓1405/04/01 @departeman_ir
-
BAHRAMH
#وبملت بهترین جایزه رفتار سهم می رسد به نماد وبملت 😍 نه کسی در صف خرید بی نصیب میمونه نه کسی در صف فروش گیر میفته جام بهترین بازیگر بازار سهام لایق بازیگر وبملت با 20 میلیارد حجم 🌷👏👏👏 1405/04/01
-
مملو
#وسپه قطعاً تا چهارصد تومان میره چون حقوقی اینو میخواد وقتی سبده سهامش صف فروششون جمع شده این ا ش غال صف فروشه دلیل دیگه ای نداره جز بازی حدف حقوقیش
-
بورس۲۴ | Bourse24
پابرجایی صف خرید قدرتمند #ناما تا دقایق پایانی تا این لحظه 25 میلیون سهم از صفش را دادند در حالی که بیش از 150 میلیون سهم از ان باقی مانده است. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
Habib47
#ستران شکر خدا در منفی 3 اضافه کردم🙏💜 هوارزاق🌹🌸🙏
-
bourse4you
#وصنا سهامدار عمده #ونوین هست بنظر درحال شکست مقاومت تاریخی خودش هست سهم چابک با سبد خوب
-
Ahmadht
#اروند بازار برگشت فردا اروند صف خرید یا مثبت معانله میشه شک نکنین
-
Ahmadht
#اروند بازار برگشت فردا اروند صف خرید یا مثبت معانله میشه شک نکنین