پابرجایی صف خرید قدرتمند #ناما تا دقایق پایانی تا این لحظه 25 میلیون سهم از صفش را دادند در حالی که بیش از 150 میلیون سهم از ان باقی مانده است. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
عاصف عاصفي
#سصفها طبق شرایط افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، ظاهرا قیمت رو باید خیلی بکشند بالا
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
⚙️نمونه صف خرید متوالی که قبلا به دوستان در vip معرفی شده بود👇 #خمهر #بورس #انرژی #ثتران #حسینا #خوساز #کیسون #خاور پشتیبانی حهت راهنمای پرتفو👇 @karohami 🆑 @karoacademy365 ⭐️
-
ebrahimbahmani
بازار سرمایه ایران در استانه ورود به یکی از مهم ترین ابزارهای نوین مالی قرار گرفته است. سازمان بورس و اوراق بهادار از صدور موافقت اصولی برای راه اندازی نخستین صندوق های سرمایه گذاری در دارایی های با درامد ثابت ارزی خبر داد؛ صندوق هایی که با هدف جذب منابع ارزی راکد، توسعه سرمایه گذاری ارزی و تامین مالی پروژه های صادرات محور طراحی شده اند.
-
ساسان الف
#شخارک سود زودتر از موعد واریز شد ممنون از مدیران محترم خارک
-
نبض بورس | اخبار بورس
🚨رمزگشایی لینک پخش در مجمع #بسویچ ✅پیگیری های نبض بورس نشان داد لینک مجمع انلاین #بسویچ اشتباه منتشر شده بود؛ یک حرف «s» کم و یک حرف «r» اضافه! ❌سوال اینجاست؛ لینک مجمع بدون بررسی منتشر می شود؟ 🆔 @nabzemajame
-
Ali
#وبرق ارزش وبرق بر کسی پوشیده نیست. فروشندگان به زودی خریداران سهم میشن فقط با قیمتی بالاتر، اگه دستشون بیاد و یکی مثل خودشون ساده باشه و بفروشه…
-
Sha.999
#قجام با این وضع کنترلی سهم ها ،، بورس دیگه برا حقیقی ها بدرد نمیخوره !! و هر روز شاهد ضرر بیشتر.. ناظر هم گویا فقط نظاره گر شده !! قبلا یه ابطالی یه اخطاری به نحوه کنترل معاملات میداد دیگه اونم نمی بینیم..
-
« بورس و اقتصاد »
🚨 مراقب باشید حباب سنگین صندوق #نقره در دستان شما نترکد !! ⚠️واقعا پیش خودشون چه فکری می کنند اونایی که صندوق #نقران را با 16 درصد حباب مثبت و قدرت خریدار ضعیف 0.42 می خرند !! ⚠️ صندوق طلای #عیار هم 3 درصد حباب مثبت داره خلاصه با خروجی های مثبت مذاکرات سوییس و ارامش سیاسی نسبی ، فعلا بالای خاصی برای دلار و سکه و طلا و صندوق طلا و نقره منصور نیستیم @hamian_bourse
-
فرزاد
#شلرد تقریبا 15 تا کندل مثبت 3 اینجا هست امروز هم 1.4 درصد رفت بالاتر ، اخرین روز قبل جنگ هم نگاه میکردم مثبت 3 بود فردا صف خرید یکم حجم بدن بسته میشه میره کنفرانس باز اگر اشتباه میکنم شما هم حساب کنید
-
MR60949236mr@
#نوری تا زمانی که صف اروند جمع نشه نوری هم صف فروش هست ،اما پله ای برای خرید خوبه ،