جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
Crypto Khanjani | crypto_khanjani
۱۲:۱۱:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

خو عزیز من چرا تو منفی 3نمیخری پله ای ک مجبور باشی توی مثبت 3بری توی صف خرید چرا واقعا؟؟؟‍ً یکی مث شبندر از منفی 3رفت صف خرید همین امروز یا صف شستا جمع شد رفت توی مثبت معامله میشه یا دارا یکم صف فروش جمع شد نزدیک 0معامله میشه یکم روحیه معامله گری داشته باشین

فالورها 2043
تاثیر (Imp) 141.0
بازدید 141
تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار