شسپا #شسپا امروز زور نداره. اگه منفی بشه، فردا هم حتماً منفیه چون بعدش سه روز، تعطیله و خروج پول داریم.
-
کامران حمیدی
فملی وقتی اینجور حجمی تو صف فروش میخوره یعنی اینکه اخرین صف فروش این سهم امروز بود ، فردا به احتمال زیاد از صف فروش به صف خرید تبدیل میشه ،
-
سروش قربانی
شپدیس 🟢✔️🟢 #شپدیس 📅 1405/4/1 ⌚ 12:11:01 🔖 12,700 #خرید 29 کد حقیقی درمنفی -1.70 تابلو به ارزش کل 22,502,228,300 ریال سرانه خرید هر کد 751,827,300 ریال
-
Ali
#شپاس این مدیریت که تعریف می کردند این بود روند سهم ابرو بر شده کل بازار تکون خورد بجز نفت پاسارگاد چه انتخابی کردند چشم بازار روشن
-
..... ...
اهرم من ضهرم 4031 وضهرم 4033 پریروز مقداری خریدم دیروز تو 40 درصد ضرر رفتم اما اخر وقت میانگین زدم صبح هم میخواستم تو منفی 40 خرید بزنم اما سقف در بود و نذاشت حیف شد .. و الان با 18 درصد سود فروختم چون پایانی پایین بود ریسک نکردم برا فردا اینو خواستم بگم ک من با 10 درصد سرمایه اینکار رو انجام دادم و کلی استرس کشیدم بعضی دوستان چ ریسکی میکنن ک با تمام سرمایه وارد اپشن میشن . البته این افراد برا ریسک افریده شدن اگه ترسیدی بدون ک ریسک سنگینتر از توانت برداشتی ..
-
وبملت وبملت با یه افشای الف خوب سریع می تونه جهش کنه و به قیمت واقعی اش برسه
-
کانال آموزشی پیشرفت مالی
#فملی روند مطالبات فملی میانگین مطالبات شرکت طی 9 فصل گذشته 79114 میلیارد تومان است مطالبات شرکت 138699 میلیارد تومان است که نسبت به میانگین رشد 75 درصدی و نسبت به فصل گذشته رشد 33 درصدی داشته است 1 تیر 05
-
وفردا این شرکت ضررده است با240بازکرد الان 170 برسه 50تومن میخرم
-
سباقر برای اولین بار خریدم،ببینم چی میشه
-
عادل
#سباقر به علت رشد سود سازیش رشد کرده بی دلیل نیست این رشد تازه هنوز به قیمت نرسیده سود سال 1403 معادل هر سهم 510 تومن سود سال 1404 معادل هر سهم 3300 تومن بیش از 500درصد رشد سود سازی داشته
-
بهزاد
بزودی در غالب 300 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی که توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس باید انجام شود شفاف ترین بازار بورس ایران است اگر نصف این مبلغ هم انجام شود بیشتر شرکت های بورسی را می خرند بعد باز هم ما اه و ناله سر میدهیم که عجب اشتباهی کردیم سهام مفت بود نخریدیم