جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
..... ... | hafez1380
۱۲:۴۲:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

اهرم من ضهرم 4031 وضهرم 4033 پریروز مقداری خریدم دیروز تو 40 درصد ضرر رفتم اما اخر وقت میانگین زدم صبح هم میخواستم تو منفی 40 خرید بزنم اما سقف در بود و نذاشت حیف شد .. و الان با 18 درصد سود فروختم چون پایانی پایین بود ریسک نکردم برا فردا اینو خواستم بگم ک من با 10 درصد سرمایه اینکار رو انجام دادم و کلی استرس کشیدم بعضی دوستان چ ریسکی میکنن ک با تمام سرمایه وارد اپشن میشن . البته این افراد برا ریسک افریده شدن اگه ترسیدی بدون ک ریسک سنگینتر از توانت برداشتی ..

لیست اخبار