بزودی در غالب 300 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی که توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس باید انجام شود شفاف ترین بازار بورس ایران است اگر نصف این مبلغ هم انجام شود بیشتر شرکت های بورسی را می خرند بعد باز هم ما اه و ناله سر میدهیم که عجب اشتباهی کردیم سهام مفت بود نخریدیم
-
فرزام روحانی
فسرب با سلام و عرض ادب طبق تحلیل دیروز، امروز از صف فروش مقداری خریدم در تایم فریم هفتگی حمایت سنکو اسپن B رو داره که من اونجا با کمی نویز قیمتی روی محدوده ی 1520 تا 1570 ریال خریدارم همچنان طبق تحلیل پیش میریم اگه میل به خرید داشتی، اون عدد رو توی ذهنت داشته باش و خودت بررسی کن و اگه میل ت کشید یه پله خرید کن
-
بجهرم دوستان تا اواخر 401لزش خریدم اما قسم خوردم مجانی بده نخرم ونخریدم خانوتده هارا بیچاره کرد
-
الان با بیانیه وزیر امور خارجه اقای عباس عراقچی، میفهمیم که امروز حقوقی های پالایشی ها، فملی و سایر شاخص سازها چرا امروز درو کردند.
-
💠 سامان تحلیل 💠
معاملات بلوکی سهام مورخ 1 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil
-
احسان 641
شبندر حالا دوباره برید پالایشی بفروشید
-
Tehran_vip
⏺بهترین سهم بازار در حال حاضر همین سهم #ولراز هست که از وقتی معرفی شده تا همین الان صف خرید بسته…
-
azan
وبملت واقعیت اینه که با توجه به گزارش مالی ارایه شده ، مطالبات مشکوک الوصول ، شناوری بالای سهم و تعداد سهم بسیار زیاد چنان رمقی از سهم گرفته شده که توان رشد بیشتر را ندارد . تمام
-
مواظب سهام پتروشیمی مخصوصا شپدیس فاجعه 1405 باشید
-
وسدید وقتی در بهترین ورژن رشد شاخص ، وسدید بسته بود و در اخر با دامنه بازگشایی شد شما توقع دارید بعد از مجمع با مثبت بالا بازگشایی بشه ؟ ما این سهام رو ول کردیم به حال خودش
-
بتا سهم
#حبندر در خرداد 1246 میلیارد ریال فروش و درامد داشت 3ماهه 4019 میلیارد ریال فروش داشت و نصف کل سال قبل فروش داشت