📣 #بازگشایی بازگشایی نمادهای معاملاتی #دکیمی، #کساوه
-
پول هوشمند سهام
🔵🔵#سپید دومین #خرید_حقیقی در قیمت 27,570 ( 2.99% ) در صف خرید ساعت: 11:33 68نفر هر کد میانگین 361 میلیون تومان مجموعا 24,541میلیون تومان فروشنده این معامله تماما #حقوقی بوده است قدرت خریدار: 0.8 م.سی روز: 28.7 | سرانه حقیقی: 173 م.سی روز: 46 قیمت پایانی 27,450 ( 2.54% ) @stockSmartMoney 1405/04/01
-
پول هوشمند سهام
🔵🔵#خاور اولین #خرید_حقیقی در قیمت 1,458 ( 2.97% ) در صف خرید ساعت: 11:33 1 نفر مجموعا 1,868میلیون تومان فروشنده این معامله تماما #حقوقی بوده است قدرت خریدار: 1.3 م.سی روز: 3.5 | سرانه حقیقی: 98 م.سی روز: 45 قیمت پایانی 1,441 ( 1.77% ) @stockSmartMoney 1405/04/01
-
پول هوشمند سهام
🔵#کاسپین دومین #خرید_حقیقی در قیمت 24,250 ( 2.97% ) در صف خرید ساعت: 11:33 1 نفر مجموعا 871میلیون تومان فروشنده این معامله تماما #حقوقی بوده است قدرت خریدار: 0.9 م.سی روز: 9.0 | سرانه حقیقی: 86 م.سی روز: 63 قیمت پایانی 23,600 ( 0.21% ) @stockSmartMoney 1405/04/01
-
بهرام بابان
#فملی دوباره شروع شد هرچی مثلا سود دادن ظرف چند روز پس میگیرن.بورس ایران فقط به درد نوسانگیری میخوره اون هم برای نوسانگیرهای حرفه ای.حالا برو توصف فروش و به رویای ایران ابرقدرت فکر کن.خخخخخخ
-
تحلیل بازار مالی
#خپارس اپدیت تحلیل بعد از8 ماه اصلاح مد نظر را تکمیل کرده و بالاخره اصلاح ماژور 99 تموم شده است📊 از دیدگاه بلند مدتی چند سالی سهم صعودی خواهد بود و بازدهی های بسیار خوبی خواهد داد↗️ 1405/04/01
-
سهامیاب شاهوار کیان
دوستان این مطلب رو اینجای بازار براتون مینویسم که همه ترسیدید و میل به فروش و فرار از بازار در شما بیشتر از سهامداری است. سعی کنید همیشه در صف خرید بفروشید و از صف فروش بخری. نمونش #سرود، #کالا، #سصوفی، #شبریز، #شکام، #خگستر، #شستا، #ذوب و خیلی از سهامهای دیگه که میشد در منفی کامل خرید. هنوز پول سنگین از بازار خارج نشده و این حجمها برای بازار خیلی نیاز هست. پس با خیال راحت در بازار بمونید. نهایتا اول هفته بعد روند صعودی شروع میشه. به علت رشد زیاد و تعطیلی این منفی ها طبیعی است. در مورد #غاذر هم خبر جدید و زمان خرید مناسب رو خواهم گفت.
-
ثشاهد برخلاف بازار حرکت نمیکنه
-
وتوشه صف کیک
-
. .
وبملت عجب حجمی خورده حقوقی هر چی تو منفی و صف فروش میخره چند روز دیگه تو صف خرید بهتون میفروشه
-
مرتضی بابائی
وبملت ضملت5031 روی 225 میخرم