جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
سهامیاب شاهوار کیان | shahvarkian
۱۱:۳۳:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

دوستان این مطلب رو اینجای بازار براتون مینویسم که همه ترسیدید و میل به فروش و فرار از بازار در شما بیشتر از سهامداری است. سعی کنید همیشه در صف خرید بفروشید و از صف فروش بخری. نمونش #سرود، #کالا، #سصوفی، #شبریز، #شکام، #خگستر، #شستا، #ذوب و خیلی از سهامهای دیگه که میشد در منفی کامل خرید. هنوز پول سنگین از بازار خارج نشده و این حجمها برای بازار خیلی نیاز هست. پس با خیال راحت در بازار بمونید. نهایتا اول هفته بعد روند صعودی شروع میشه. به علت رشد زیاد و تعطیلی این منفی ها طبیعی است. در مورد #غاذر هم خبر جدید و زمان خرید مناسب رو خواهم گفت.

فالورها 1782
تاثیر (Imp) 299.0
بازدید 299
تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار