جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بهرام بابان | bahrambaban
۱۱:۳۳:۱۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#فملی دوباره شروع شد هرچی مثلا سود دادن ظرف چند روز پس میگیرن.بورس ایران فقط به درد نوسانگیری میخوره اون هم برای نوسانگیرهای حرفه ای.حالا برو توصف فروش و به رویای ایران ابرقدرت فکر کن.خخخخخخ

لیست اخبار