جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ma292
۰۹:۳۸:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

حافرین واقعا یه چیز سواله؟ تو بازار بورس یه سری افراد هستن چه حقیقی وچه حقوقی یه سهم شرایط خوبی داشته باشه اصلا به کسی اجازه خرید نمی دن و خودشون خرید میزنن سریع میلیاردی!!! ینی اونا نمی فهمن که حافرین سهم خوبیه و همین جوری وله

لیست اخبار