جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| h-1358
۱۰:۴۵:۵۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

سصفها سلام بر دوستان قدیمی و سهام داران با وفای سهم سصفها. ما که چند ساله سهام دار این سهم هستیم و دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. نوسانگیران هم که به ما لطف دارند. حقوقی ارجمند هر چقدر دوست داری اذیت کنید.حق ما این نیست. در ضمن این 60 درصد 60 درصد یعنی چی ، ما همه در ضرر هستیم و به اصل سرمایه خودمون نرسیده ایم .یا حق.

لیست اخبار