📣 #بازگشایی بازگشایی نمادهای معاملاتی #خراسان، #قزوین، #دسینا، #وتوکا
-
وبملت بهترین نقطه خرید 120تومن روز شنبه🩵🩵🩵✌️✌️✌️
-
دپارتمان بورس
تا اینجا بازار ؛ ارزش معاملات ؛ 30 همت بیشترین تاثیر +در شاخص +ورود پول #فارس #شپنا #وپاسار #حکشتی 🗓1405/04/01 @departeman_ir
-
سعید ا
فسازان باز بسته شد
-
پول هوشمند سهام
🔴#فجر دومین #فروش_حقیقی در قیمت 3,212 ( -2.99% ) در صف فروش ساعت: 11:31 1 نفر مجموعا 642میلیون تومان 578 میلیون تومان توسط #حقوقی خرید شد. قدرت خریدار: 0.1 م.سی روز: 1.0 | سرانه حقیقی: 12 م.سی روز: 0 قیمت پایانی 3,212 ( -2.99% ) @stockSmartMoney 1405/04/01
-
Hamid Mosavi
غالبر چه بازار مثبت باشه چه منفی ، توفیری به حال غالبر نداره!!! تازه اگه بازار به سمت مثبت باشه صف فروش رو سنگین تر میکنند تا مبادا کسی بتونه بفروشه ، حداقل یه سهم دیگه در منفی بخره
-
شفارس سفارس تو اردیبهشت ماه با یهگزارش خیره کننده 480 میلیارد فروش زد که 300% درصد بیشتر از مشابه ساله قبله! حالا منتظر گزارش خرداد میمونیم دوستان تمام سهامی که الان تو این بازار صف خرید دارند فقط بواسطه گزارشات فروش خوبشونه، شفارس هم بزودی همه رو سوپرایز میکنه، بازار دیه هوشمند شده، دنبال سهمای در پید نمیره!
-
حفارس نگفتم عالی برمیگرده. البته یک سری باید خروج بزنند که سهم صعود اصلی ش رو داشته باشه
-
ایراندخت 73
شپنا 740 نفر دنبال کننده اهرمی ها برای خروج الان و ورود جدید به صلاح نیست از اینجا به لعد رشد نهایتا 10 درصد
-
Payam Pirmoradi
اهرم سال 98 -99 بورس ریخت سر ارایه امروز وفردا صندوق پالایش یکم اتفاق لفتاد. واقعا نفت حرف اول میزنه …. صنعت خودرو خیلی فاصله داره
-
وبملت میخوام سهم اصاف کنم ولی میگم بزارم فردا اضاف کنم هم وبلمت هم فملی…نظر اساتید چیه؟؟