جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
yousefdehghani | dehgghani
۰۸:۳۹:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

به نظرم بیانه دیشب، سیگنال وبصادر بود. مسیولیتش با خودتون در صورت رفع محدویت ها بانکی صادرات نفت ، بیشترین منفت را وبصادر می برد. در ضمن وبصادر سهامدار عمده پالایشی ها است. در تکینکال کف است . p/eگذشته نگر زیر زیر 4و ایند نگر اگر شرایط بالا محقق شود ، رویایی است. #وبصادر

فالورها 2843
تاثیر (Imp) 421.0
بازدید 421
تعامل (Eng) 9.0
لیست اخبار