↗️ صندوق های اهرمی 🗓1405/04/01 🔴 بیشترین حباب منفی: #جهش #شتاب #بیدار #اهرم 🟢 بیشترین ضریب اهرمی: #جهش #دوایکس #نارنج_اهرم #بیدار ➖➖➖➖➖ 🌐 @bourseiranii365
-
ا م
اهرم چه حبابی از طهرم های برج 4 خالی شد فردا با اهرم 43 چه شود؟
-
فملی سلام به همه اساتید. میگن تو بورس باید چارت رو هفتگی بررسی کرد. طبق تکنیکال با تایم فریم هفتگی برای اینکه لگ دوم صعودی کامل بشه باید فملی به حدود 24.500 برسه و اونجا استراحت کنه. من طبق این تحلیل پیش میرم. نه ادعایی دارم نه استادم. فقط گفتم شاید برای بقیه هم مفید باشه. ارادت
-
عیار یکی نقره خریدم با فملی سمت این دوتا نرید تا من نفروشم برگشت نداره
-
آسمان ابری
#شاخص_بورس حجم خرید ثاخت
-
خبنیان وقتی بازیگر سهمی کار بلد باشد از سهم حمایت می کند مثل شپلی نه ماه گذشته شش برابر شده . ناظر هم اصلا گیر نداده . ولی این بی بنیان تا دو درصد رشد می کند فورا پیام می دهد
-
فزر چقدر زیبا فملی صف خرید شد
-
صفورا س
سصفها سصفها .حمایت 2300 تومان از دست نخواهد رفت . بخرید که پشیمانی سودی ندارد
-
Ferocili 𖡬
🔔 هشدار جمع اوری صف فروش 🚨 صف فروش سهم کزغال باز شد.
-
Hamid Albo
وسپه صف فروش اکثر سهم ها جمع شد. اکثر سهم ها از منفی ، مثبت شدند. اما صف فروش 100 میلیونی وسپه بنیادی و بلند مدت و سوداور به قول بعضیا باقی ماند
-
شبندر از صب همش میفروختین الان چرا نمیفروشید