━━━━━━━━✦━━━━━━━━ 🗓 تاریخ : 05/04/01 🕰 ساعت : 11:30:08 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #طلا 🌎 انس طلا = 4,204 🟡 گرم 18 عیار زنده = 16,160,200 🟡 گرم 18 عیار بیشترین = 16,160,700 🟡 گرم 18 عیار کمترین = 15,742,900 🟡 گرم 24 عیار زنده = 21,546,800 🟡 گرم 24 عیار بیشترین = 21,547,400 🟡 گرم 24 عیار کمترین = 20,990,300 🟡 طلای دست دوم = 15,944,779 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #سکه 🌕 سکه امامی = 163,480,000 🌕 سکه بهار ازادی = 158,080,000 🔶 نیم سکه = 84,470,000 🔸 ربع سکه = 48,350,000 🔸 سکه گرمی = 25,500,000 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
بازار داره کم کم برگشت میزنه و صف فروش ها دارن جمع میشن ار وم اروم. نشانه های خبرای مثبت مذاکرات هست. هفته بعد بازار کلا سرخطی میشه. از صف فروش #تکنو استفاده کنید
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
🔔 #گزارش وضعیت بازار ⬅️ امروز دوشنبه 01 تیرماه 1405 تا ساعت 11:00 شاخص کل با 65,494 واحد ( 1.28 درصد) کاهش به 5,060,480 واحد رسیده است. ⬅️ تا این لحظه ارزش کل معاملات 26.4 هزار میلیارد تومان است که 21.84 هزار میلیارد تومان از این معاملات به کدهای حقیقی اختصاص دارد. ⬅️ اکنون در بازار سهام 184 نماد در محدوده مثبت و 496 نماد در محدوده منفی در حال معامله هستند. -------------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb
-
کاوه ...
فملی از صف فروش در اومد اهرمی ها رو دریابید
-
AsrBourse || عصر بورس
دو هفته پیش بود که از خاور یه مطلب نوشتم 👆 خاور و خکاوه دو قلوهای جذاب که امسال می توانند چه با توافق و چه بی توافق سودهای فوق العاده ای بسازند ✌️✌️
-
خوب بود فملی که جمع شد
-
تحلیل و ترید
#سرود #سباقر هم صف زدن 😍
-
صف فملی جمع شد خودرو به سمت مثبت 🔥👌
-
setare vsetare
خودرو بخدا قسم حقوقی بحاد همین الان می تونه صف خرید کنه فقط داره با روح روان ما سهامداران بازی کنن بفروشیم
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا 20 درصد خساپا که فروخته بودین منفی یک و نیم بخرید بذارید سر جاش . میشه 4 و نیم درصد پایینتر.
-
IMEX CHANNEL
بریم بازار بالاتر ؟ بریم بازار اصلی ؟ ☺️ #خکاوه