ذوب بریم برا صف خرید
-
بورس وان
↗️ صندوق های اهرمی 🗓1405/04/01 🔴 بیشترین حباب منفی: #جهش #شتاب #بیدار #اهرم 🟢 بیشترین ضریب اهرمی: #جهش #دوایکس #نارنج_اهرم #بیدار ➖➖➖➖➖ 🌐 @bourseiranii365
-
صالح
#وبملت یه جوری سهام ها از صف فروش به خرید برن همه انگشت به دهن بمونن صبر کنید.
-
milad777
#ثشرق سهامدار حقیقی درصدی
-
صندوق های طلای بورس ایران
━━━━━━━━✦━━━━━━━━ 🗓 تاریخ : 05/04/01 🕰 ساعت : 11:30:08 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #طلا 🌎 انس طلا = 4,204 🟡 گرم 18 عیار زنده = 16,160,200 🟡 گرم 18 عیار بیشترین = 16,160,700 🟡 گرم 18 عیار کمترین = 15,742,900 🟡 گرم 24 عیار زنده = 21,546,800 🟡 گرم 24 عیار بیشترین = 21,547,400 🟡 گرم 24 عیار کمترین = 20,990,300 🟡 طلای دست دوم = 15,944,779 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #سکه 🌕 سکه امامی = 163,480,000 🌕 سکه بهار ازادی = 158,080,000 🔶 نیم سکه = 84,470,000 🔸 ربع سکه = 48,350,000 🔸 سکه گرمی = 25,500,000 ━━━━━━━━✦━━━━━━━━ #طلا #عیار #صندوق_طلا👇 https://t.me/+bHOklXFcpZ00ZmIx
-
صرفا جهت اطلاع
شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود.✅
-
POSITIVE WAVE
این که #فملی رو با کلی بازار مقایسه کنی درست نیست شرایط بازار جهانی مس و سود سازی نسبت به مارکت هم در نظر داشته باشید✋ همین فملی ممکنه، با این تورم سال بعد بالای 1000 تومان سود بسازه، امسال هم 400-500 تومان سود دارد.
-
عرضهاولیه/پذیره نویسی
⭕️✅ تامین سرمایه های ملت و کیمیا برای تاسیس صندوق ارزی موافقت اصولی دریافت کردند
-
بورس۲۴ | Bourse24
شرکت ملی مس مجوز تاسیس صندوق سرمایه گذاری ارزی دریافت کرد شرکت ملی صنایع مس ایران موافقت اصولی تاسیس صندوق سرمایه گذاری در اوراق بهادار با درامد ثابت ارزی را از سازمان بورس و اوراق بهادار دریافت کرد؛ صندوقی که با مشارکت بانک ملی ایران و شرکت تامین سرمایه کیمیا، با هدف توسعه ابزارهای نوین تامین مالی و جذب منابع ارزی برای پروژه های صادرات محور راه اندازی می شود. www.bourse24.ir/news/358248
-
جواد جوکار
#کسرا جالب بدونید فقط تو این 4 روز تا الان ساعت11 صبح بالای 410 میلیون سهم بین سهامداران کسرا جابجا شده.
-
مهدی هاشمی
#کفراور داداش من مخالف بی احترامی هستم فروشنده دوست داره بفروشه ولی الان خفولا با اون زیان میبینم صف خرید شده داداش هرچی دوست داری بگو