سهرمز سهرمز خرید امروز ممنوع
-
وسپه بازدهی 700 درصدی تو سه سال !! بازدهی 120 درصدی در قیمت 480 ت!!
-
سصفها سلام بر دوستان قدیمی و سهام داران با وفای سهم سصفها. ما که چند ساله سهام دار این سهم هستیم و دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم. نوسانگیران هم که به ما لطف دارند. حقوقی ارجمند هر چقدر دوست داری اذیت کنید.حق ما این نیست. در ضمن این 60 درصد 60 درصد یعنی چی ، ما همه در ضرر هستیم و به اصل سرمایه خودمون نرسیده ایم .یا حق.
-
عدنان جعاوله
فزر خوب دوستان گل امروز عیار یه کوچولو مثبت شد فکر نکنی بالا می ره . خیر فردا ریزش خواهد کرد
-
پول هوشمند سهام
🔴#سیمرغ اولین #فروش_حقیقی در قیمت 3,231 ( -1.64% ) ساعت: 10:45 1 نفر مجموعا 593میلیون تومان 551 میلیون تومان توسط #حقوقی خرید شد. قدرت خریدار: 0.6 م.سی روز: 10.4 | سرانه حقیقی: 25 م.سی روز: 28 قیمت پایانی 3,240 ( -1.37% ) @stockSmartMoney 1405/04/01
-
فرزین روحانی نجف آبادی
شتران 3 ماهه 200 درصد رشد ثبت کرده ، دیگه چی میخواید؟🤔
-
فرابورس مدیا
#پیام_ناظر 🟢 گشایش نماد معاملاتی #ولاعتماد 🔰 با توجه به درج نماد معاملاتی شرکت واسپاری عصر اعتماد (#ولاعتماد1) در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران، این نماد معاملاتی سه شنبه 1405/04/02 گشایش خواهد یافت. 📍لذا ضروری است سهامداران محترم ضمن تعیین کارگزار ناظر، به موارد زیر توجه کنند: 1️⃣ امکان ارسال سفارش توسط ایستگاه های معاملاتی (نامک)، معامله گران برخط و برخط گروهی مجاز است. 2️⃣ محدودیت حجمی خرید (حداکثر تعداد سهام در هر سفارش) در نماد معاملاتی ولاعتماد معادل 800,000 سهم تعیین شده است. 3️⃣ ضروری است سرمایه گذاران محترم به گزارش #ارزش گذاری این شرکت در وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران و نیز اطلاعات منتشره در سامانه کدال توجه کنند. 🖌️ مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران #گشایش_نماد #ولاعتماد #فرابورس_ایران 🆔 @Farabourse_Media
-
آموزش های مالی
🔴چرا سهام ارزان می تونه خطرناک ترین انتخاب باشه؟ خیلی ها فکر می کنن وقتی قیمت یه سهم پایینه یعنی فرصت طلاییه. اما واقعیت اینه که ارزون بودن همیشه به معنی «ارزشمند بودن» نیست. خیلی وقت ها سهامی که خیلی ارزونه، پشتش مشکلات جدی مثل ضعف بنیادی، بدهی بالا یا چشم انداز ضعیف کسب وکار قرار داره. در بازار سرمایه، چیزی که مهمه «ارزش واقعی» یک شرکته، نه صرفاً قیمت پایینش. گاهی خرید یک سهم ارزون می تونه از گران ترین اشتباهات سرمایه گذاری باشه. قبل از خرید هر سهمی، تحقیق کن… چون ارزون ترین ها همیشه بهترین ها نیستن. 📉 پ.ن : گرانترین درس، خرید چیزی فقط به خاطر ارزان به نظر رسیدن ان هست. سهام ارزان شما را سریع تر ثروتمند نمی کنند. ان ها شما را بی سر و صدا فقیر می کنند. دفعات بعدی که سهامی را با قیمت بسیار پایین دیدید، هیجان زده نشوید، کنجکاوی کنید و بپرسید چه چیزی اینجا شکسته است؟ چون در بازارها قیمت زمزمه می کند، اما حقیقت همیشه بلندتر صحبت می کند. اگر این داستان را فهمیده باشید از اکثر سرمایه گذاران جلوتر هستید. ╭─ ┄┅✶~🌸~✶┅┄ ─╮ 🌍 @bazar_tahlil ╰─ ┄┅✶~🌸~✶┅┄ ─╯ 🆔 @bazar_tahlil
-
کاوشگران بورس رضا امرائی
#خفولا ✨ #صف_خرید 🛒
-
تالار معاملاتی
📣 #بازگشایی بازگشایی نمادهای معاملاتی #خراسان، #قزوین، #دسینا، #وتوکا
-
گلدا سهم های عالی مثل غشهداب و ددانا اشباع خرید هستند الان وقتشون نیست درامد زایی دسبحان عالی ولی گین خیلی بالایی داد وقت استراحت