#خرینگ هنوز سهامدار عمده خریدار هست
-
فملی رو 2 وارد شید
-
👑 امپراتور بورس 👑 .B. E
#ونیرو از صف بیایید بیرون،،، چه خبرتونه!!!!! اینهمه اومده پایین الان موقع خریده حقوقی هم که تفاوتی با صف نشین ها نداره!!!!
-
دنیای بورس
#وبملت درود فراوان دوستان حقیقی سهامداری کنید زیرا بورس تنها تکیه گاه دولت بعد از رفع تحریمها است و اگر این چند روز منفی می خوره به خاطر ذات بورسی هست که عده ای حالا یا حقوقی یا حقیقی به دنبال سیو سود هستند از طرفی اخبار مربوطه که از افزایش نرخ بهره و راه اندازی صندوق ارزی و سهام عدالت و غیر ه صحبت به میان امده همگی به نفع بورس هست و متقاضیان بیشتری را به سمت بورس می اورد لذا منتظر ورود پولهای بسیار کلان به بورس باشید رشد اصلی بورس هنوز مانده و با 50 درصد رشد انجام نشده که بخواهید خروج بزنید حداقل زمان خروج واقعی شاخص 15 میلیون می باشد.
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
ضسپا4026 یعنی اختیار خرید خساپا 25 درصد منفی فقط امروز خورده اینجوری ضرر می کنند بعد کانال های الکی برای عیار بد میگن سهم پاچه می کنند
-
stock & options
📈نرخ سود افاق افزایش یافت. 🧮39.1%بازده مرکب سالانه 🔖هر 100 میلیون تومان 39.1 میلیون تومان سود سالانه ✅پایبندی به تعهدات سوددهی ✅مدیریت حرفه ای دارایی ✅رشد سرمایه در امنیت کامل 💠خرید واحد صندوق با نماد "*افاق*" در تمامی کارگزاری ها ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤️یک اتیه ارمانی… 📱@ArmanAti ✅کانال بله گروه ارمان اتی 🌐www.armanati.com
-
دخترام پریا سارا پسرم پویا
خودرو ما سهامداریم چون بفروشیم سهام دیگه باید چند برابر بخریم
-
زانیار محمدی
شپنا رفت برای صف فروش
-
شسپا #شسپا امروز زور نداره. اگه منفی بشه، فردا هم حتماً منفیه چون بعدش سه روز، تعطیله و خروج پول داریم.
-
ثفارس سلیمانی هم مرده
-
مجید فروتن فرد
ذوب جای نگرانی وجود نداره امروز قدیمی بازار اگر از صف فروش 5 میلیون سهم درو کنه حقوقی هم مجبور مبشه بخره و کل شاخص مثبت میشه