#وبملت درود فراوان دوستان حقیقی سهامداری کنید زیرا بورس تنها تکیه گاه دولت بعد از رفع تحریمها است و اگر این چند روز منفی می خوره به خاطر ذات بورسی هست که عده ای حالا یا حقوقی یا حقیقی به دنبال سیو سود هستند از طرفی اخبار مربوطه که از افزایش نرخ بهره و راه اندازی صندوق ارزی و سهام عدالت و غیر ه صحبت به میان امده همگی به نفع بورس هست و متقاضیان بیشتری را به سمت بورس می اورد لذا منتظر ورود پولهای بسیار کلان به بورس باشید رشد اصلی بورس هنوز مانده و با 50 درصد رشد انجام نشده که بخواهید خروج بزنید حداقل زمان خروج واقعی شاخص 15 میلیون می باشد.
-
عیار همانطور که گفتم وساپا و انرژی صف خرید عیار منفی
-
اهرم همانطور که قبلا اشاره کردیم اصلاحی در کار نخواهد بود صف خرید فردا مبارک پیش به سوی شاخص 20 میلیونی🚀🚀🚀
-
حضرت حافظ💚 $$$
ثامان صف فروش شنبه میخرم
-
شغل دوم درآمد اول
#وپسا صف خرید برید بهتون میدن
-
مهناز کولیوند
خبهمن #خبهمن که در مهمترین زیرمجموعه غیربورسی خود یعنی شرکت بهمن موتور، 54 تومان سود به ازای هر سهم محقق کرده است. این سود 129% بیشتر از دوره مشابه سال قبل بوده و اثر مثبت خوبی بر سود خبهمن دارد. خبهمن با شکست پرقدرت مقاومت 195 تومانی و پولبک به این سطح، اهداف قیمتی 245 تومانی را دنبال می کند
-
کانال فرمانده کریپتو
#تاپیکو از فرصت خرید تبدیل شد به صف خرید…
-
amir95
#شپلی اگه به حج.م باشه که دو برابر حجوم مبنا حجم خورد .دیگه بهونه ای نیست و باید تایید بشه
-
فملی وضعیت نرمال نیست که پولبک کامل بزنه پس هر منفی فقط فرصت خریده
-
موج از شجم وشفن بشدت دوری کنید صفم ریخت نخرید
-
یارا
#شپلی حیف شد پایین قیمت خورد بعد این همه مدت و این همه خبر☹️ خودم انتظارم این بود حداقل سقف قیمتی رو پر کنه که تازه برسه به 20 درصد قیمت واقعیش