جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
دنیای بورس | samandana
۱۰:۱۸:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#وبملت درود فراوان دوستان حقیقی سهامداری کنید زیرا بورس تنها تکیه گاه دولت بعد از رفع تحریمها است و اگر این چند روز منفی می خوره به خاطر ذات بورسی هست که عده ای حالا یا حقوقی یا حقیقی به دنبال سیو سود هستند از طرفی اخبار مربوطه که از افزایش نرخ بهره و راه اندازی صندوق ارزی و سهام عدالت و غیر ه صحبت به میان امده همگی به نفع بورس هست و متقاضیان بیشتری را به سمت بورس می اورد لذا منتظر ورود پولهای بسیار کلان به بورس باشید رشد اصلی بورس هنوز مانده و با 50 درصد رشد انجام نشده که بخواهید خروج بزنید حداقل زمان خروج واقعی شاخص 15 میلیون می باشد.

لیست اخبار