شستا شستا کارش اینه میاد بالا خالی میکنه میره پاین باور نمیکنید ببنید امروز!
-
ثفارس به قعر چاه رسید
-
فملی مادیرا جا مانده ترین سهم بازار فقط بخرید الکتروماد صف خرید هست مادیرا رو دریابید…
-
ا م
اهرم بالاخره شبندر هم به صف فروش سنگین نشست…حالا با منفی باز شدن پالایش باید منتظر شپنا و فارس هم باشیم
-
نارنج اهرم حقوقی دیروز در +4 فک کنم 40 میلیون سهم تقدیم دوستان کرد و خداحافظی کرد.
-
arshan
فملی نمیدونم چرا بعضی ها اینجا فکر میکنن هر روز صف خرید باید باشه تو اوج هزار بار هشدار داده شد که نخرید حالا حالاها هم باید منفی 3 روزانه رو تحمل کنید
-
فرداسهم
#نبابک حقوقی در روزهای خوب بازار کجاست دقیقا ، اخه یه حمایتی کن خداوکیلی
-
اهرم ضهرم4033نابود شدم توروخدا چیکار کنم بیچاره شدم
-
وسپه به دید 5 سال 10 سال 40 سال تا یک ریال هر رفت بخرید فقط گفته باشم پله ای، دوستان بلند مدتی هم هر روز میگه کاش نصف سهم فروخته بودم همون روز بازگشایی
-
بورس پروژه(vip)
#اردینه #اپدیت سهمی که #تاکید داشتیم. پس از شکست مقاومت سقف تاریخی در محدوده 1880وارد روند صعودی شارپی گشت بازدهی تا این محدوده 92درصد✅ @bourseproje
-
eng.sjhp 1352
حافرین چه حمایتی شد از این سهم حقوقی بفروش که خوب می فروشی