جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ا م | man8131
۱۰:۱۳:۵۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

اهرم بالاخره شبندر هم به صف فروش سنگین نشست…حالا با منفی باز شدن پالایش باید منتظر شپنا و فارس هم باشیم