جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
arshan | arshan442
۱۰:۱۳:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

فملی نمیدونم چرا بعضی ها اینجا فکر میکنن هر روز صف خرید باید باشه تو اوج هزار بار هشدار داده شد که نخرید حالا حالاها هم باید منفی 3 روزانه رو تحمل کنید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار