فملی نمیدونم چرا بعضی ها اینجا فکر میکنن هر روز صف خرید باید باشه تو اوج هزار بار هشدار داده شد که نخرید حالا حالاها هم باید منفی 3 روزانه رو تحمل کنید
-
سعید
#شصفها افزایش سرمایه تصویب شد
-
مثبت پنج
#تاپیکو از صف فروش به سمت صف خرید
-
مجید مؤیدی -شاخص سبز-
فملی (D) بزرگترین شرکت بورسی حال حاضر بازار به لحاظ ارزش بازار (مارکت کپ) بروزرسانی در زمان فعلی که این مطلب در حال نوشته شدن هست، فملی صف فروشه و بازار جو منفی داره. ما اما کاری به جو بازار و رنگ تابلوها نداریم. برای اینکه ببینیم کجای کاریم سراغ ابزار خودمون میریم؛ همونطور که در ایندکس پایین مشخصه، هنوز راه صعود سهم برای رسیدن ایندکس به ناحیه دوم نقض بازه؛ بنابراین انتظار داریم عرضه های فعلی، صرفاً یک موج میان روندی در دل روند صعودی اصلی باشه. البته که ممکنم هست اشتباه باشه این نظر، اما چیزی که مشخصه اینه که در گذشته برایند سوددهی داشته؛ فلذا با همین دیدگاه دنبال میکنیم و تا زمانی که نقض روند مشاهده نشده، روند صعودی این نماد، و البته کلیت بازار رو دنبال میکنیم… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/01
-
هر وقت صف اهرمیا و فملی جمع شد بگو کشیدن بالا
-
سهام و سرمایه گذاری
#ورنا واقعا در عجبم اگر این سهم رو با اطلاع از واگذاری سهام سایپا خریدی پس چرا اینجا داری میفروشی دوست عزیز، این همه صبر کردی این ماه هم صبر کن , دیگه خود معاون سایپا گفته کار تمام به زودی کدال میشه با سازمان به موازات برای قرارداد ، شرایط و اطلاعیه واگذاری حتی کارگزاری عرضه کننده هماهنگ شده ، دیگه چرا میفروشی ضمنا مدیرعامل هم که دو روز پیش گفت قیمتهای جدید تا چند روز دیگه مجوزش صادر میشه چرا اتیش به پول و سرمایه میزنی ، الان قبمت 560 تومان تا صف فروش 541 تومان هم فروختن دیگه خود دانی هفته اینده بیشتر صحبت میکنیم @rohamtn
-
آنلاین پلاس
📊 اینم سیگنال از صف فروش در استانه صف خرید گفتم شاید همین امروز پشیمونتون کنه #غدیس 🌐@signal_plus_1
-
محمد راد
#شصفها تصویب شد افزایش
-
محمد ا.
#دزاگرس 30% فروش شرکت صادراتی و 70% داخلی هست حاشیه سود ناخالص بسیار بالا روی محصول اصلی شرکت گروه قرص 62% حاشیه سود ناخالص میانگین حاشیه سود ناخالص روی کلیه محصولات 59% میباشد amir_mahjoobiii
-
Zt Fz
شتران یه نگاه به پالایشیها بنداز بعد بشین برا فروش عاقلانه نیست
-
گلدن بورس
🟢 انگار فشار فروش بازار داره به شدت کم می شه. نکته جالب، برگشت هیجان انگیز نماد #پالایش از صف فروش به صف خرید هست. علاوه بر اون، صف های فروش نمادهای سنگین مثل #وبملت، #شبندر و #ونوین هم جمع شدن. حتی صندوق های #اهرمی هم از وضعیت منفی خارج شدن. @Goldenn_Bourse