#HMSTR /USDT #LONG ورود - 1860, 1780, 1700 اهرم 3X اهداف 1900 1947 2000 2120 2300 2500 3000 4000 حدضرر - 1650
-
عیار سهمی مثل فملی از پارسال همین موقع 5 برابر شده بعد انتظار دارید بورس رشد کنه باز؟ طلا دوبرابرم نشده
-
شهریار
#وسدید البته در هر صورت ایران و ج اسلامی پیروز است
-
مهدی امتیازی
اهرم بازار فعلی نوسانی و اصلاحی است از بازار سراسر سبز و قفل صف خرید خارج شدیم.
-
شهریار
#وسدید موفقیت مذاکرات ، به منزله پیروزی ایران و شکست امریکا است
-
Eco finance|موسوی|
⭐️اعداد #رویایی و عجیب نمی گویم که دیدم شوم! شاخص کل حداقل هدف امسالش 6300 است. کسی که قبل جنگ سبد و سهام داشت،ریسک کرد و پاداش ریسک گرفت. کسی که 2 روز بازگشایی نگه داشت و خرید،ریسک کرد و پاداش گرفت. کسی که وسط روند پر قدرت نگه داشت و خرید،ریسک کرد و پاداش گرفت. کسی که دیروز سر اخبار جعلی نرخ بهره و شکست مذاکرات نگه داشت و خرید،ریسک کرد و پاداش خواهد گرفت! 📌نمادهای زیر جای #رشد دارند👇 شپنا شبندر غشهداب رمپنا خودکفا توسن هجرت دارو دتوزیع فسبزوار کصدف کپرور دعبید تاپیکو شراز 🚫حقشان نبود دیروز خیلی حجم بخورند و منفی و صف فروش شوند!🚫 بررسی |طلا| دلار|سهام بنیادی|کالا|اقتصاد مالی Eco Finance|موسوی| 💠https://ble.ir/ecomousavi به هر انتظار دارم انکه فروخت بالاتر از قیمت فروشش بتواند بخرد. ❌ ذخیره شود،بعدا به کار میاد❌ #بنیادی #صف_فروش #واچ_بنیادی 📌حتما نمودار و بنیاد 15 نماد را ببین. https://t.me/ecomousavi/28696?single
-
شپدیس مذاکرات مثبت بودبورس امروزدیدنیه
-
Saeed T
فملی تو بازار دیروز به همه ثابت شد که شپنا لیدر هستش شپنا و فملی سهم هایی هستن که تا 10 سال دیگه بازنشستتون میکنه…
-
یحیی ابراهیمی ضرونی
خساپا قیمتش رو میارن تا 10 تومن بعد میبرن تا 50 تومن بعد میگن 500 درصد رشد کرد چی بگیم والله
-
جان ویک
شبندر فروشندگان دیروز بازندگان امروز
-
Saeed T
فملی دیروز شپنا و فملی فرصت خرید خوبی دادند مخصوصا شپنا توی بازار قرمز فقط شپنا درخشید…