#وسدید البته در هر صورت ایران و ج اسلامی پیروز است
-
سهم ناب
کسرام بهترین قیمت بدون فروشنده
-
کانال خبر فوری صبح ساحل
سهام عدالت سامان دهی می شود رییس سازمان بورس از عزم جدی برای تعیین تکلیف سهام عدالت خبر داد و گفت با همکاری دولت و نهادهای مرتبط، دستورالعمل اجرایی سهام عدالت تا تابستان امسال نهایی و عملیاتی خواهد شد. https://sobhesahel.com/news/160079 @sobhsahel https://sobhesahel.com/news/160079
-
غالبر رفت تا 260
-
آوای آگاه
بازار اپشن از نگاه کارشناسان 🔹در بازار اپشن از نگاه کارشناسان امروز، پدیده سقف موقعیت های باز در قراردادهای اختیار معامله را بررسی کرده و به این سوالات پاسخ می دهیم: 1. نحوه محاسبه سقف موقعیت های باز برای نمادها چگونه است؟ 2. سقف موقعیت هم جهت اشخاص حقیقی و حقوقی چه معنایی دارد و بعد از پرشدن سقف، زنجیره اپشن کی مجدد امکان اخذ موقعیت فزاینده دارد؟ 3. رفتار قیمتی قراردادها بعد از پرشدن سقف موقعیت ها و در زمانی که زنجیره اپشن امکان اخذ موقعیت فزاینده ندارد، معمولا چگونه است؟ 🔸 لازم به ذکر است که فردا سه شنبه، موعد تسویه فیزیکی قراردادهای صندوق هم تراز و وغدیر است. همچنین سررسید تیرماه اهرم به سقف موقعیت ها خورده و امکان اخذ موقعیت فزاینده ندارد. 🔗 در ادامه با پویا دلگشای در بخش «بازار اپشن از نگاه کارشناسان» همراه باشید… @Agahmoshaver https://ava.agah.com/suggestions/options-market/options-market-and-experts-perspective0401
-
سامان صادقی
شپدیس شپدیس ارزنده هست عزیزان بازار وقتی در اصلاح نباید انتظار سبز بودن شپدیس داشت وفتی همه صف فروش هستن
-
پکویر دوست عزیز ما که اینجا خریدیم تهش 20درصد کمتر بازم می خریم
-
وبملت پایان 90 درصد نمادها بورس فعلا قرمز…
-
حسن صفاری
حگهر کسی سود دریافت کرده لطفا اطلاع رسانی کنید
-
بازارهای مالی | Mohammadjafari.ir
لطفا درمورد #شپنا یه مقدار دقت و تحقیق بیشتری داشته باشید… سهم از محدوده 1000 تومان وارد ناحیه ای شده که به نظر می رسه بازار داره بهش حساس تر نگاه می کنه و فعلاً الارم احتیاط برای اون فعاله. این به معنی منفی شدن قطعی سهم نیست، اما جاییه که معامله گر حرفه ای باید بیشتر از قبل حواسش به مدیریت ریسک، حفظ سود و رفتار قیمت باشه. گاهی بازار قبل از اینکه وارد یک #اصلاح بشه، اولین نشونه هاش رو در همین نواحی حساس نشون میده و گاهی هم با قدرت از مقاومت ها عبور می کنه و همه رو غافلگیر می کنه. برای همین فعلاً به جای هیجان، باید نظاره گر رفتار بازار باشیم. از طرف دیگه این روزها نگاه ها کم کم به سمت سهام ریالی چرخیده و شاید بازار بخواد بخشی از نقدینگی رو از سهم های دلاری و کامودیتی محور به سمت نمادهای ریالی منتقل کنه. حالا باید دید جریان پول کدوم مسیر رو انتخاب می کنه… ایا نوبت استراحت دلاری ها رسیده؟ یا سهام ریالی قراره ستاره های بعدی بازار باشن؟ چند روز اینده می تونه جواب خیلی از این سوال ها رو بده. فعلاً احتیاط در #شپنا و رصد دقیق سهام ریالی، بهترین استراتژی بازاره. ِ
-
سلطان
سصفها فقط برای کف زنی بود