⭐️اعداد #رویایی و عجیب نمی گویم که دیدم شوم! شاخص کل حداقل هدف امسالش 6300 است. کسی که قبل جنگ سبد و سهام داشت،ریسک کرد و پاداش ریسک گرفت. کسی که 2 روز بازگشایی نگه داشت و خرید،ریسک کرد و پاداش گرفت. کسی که وسط روند پر قدرت نگه داشت و خرید،ریسک کرد و پاداش گرفت. کسی که دیروز سر اخبار جعلی نرخ بهره و شکست مذاکرات نگه داشت و خرید،ریسک کرد و پاداش خواهد گرفت! 📌نمادهای زیر جای #رشد دارند👇 شپنا شبندر غشهداب رمپنا خودکفا توسن هجرت دارو دتوزیع فسبزوار کصدف کپرور دعبید تاپیکو شراز 🚫حقشان نبود دیروز خیلی حجم بخورند و منفی و صف فروش شوند!🚫 بررسی |طلا| دلار|سهام بنیادی|کالا|اقتصاد مالی Eco Finance|موسوی| 💠https://ble.ir/ecomousavi به هر انتظار دارم انکه فروخت بالاتر از قیمت فروشش بتواند بخرد. ❌ ذخیره شود،بعدا به کار میاد❌ #بنیادی #صف_فروش #واچ_بنیادی 📌حتما نمودار و بنیاد 15 نماد را ببین. https://t.me/ecomousavi/28696?single
-
بورس با حرفه ای ها
#بنیرو دیروز و امروز اخ هم نگفت.
-
مرجع صندوقهای سرمایهگذاری
🎙 #انتقاد_شما صندوق مختلط #صنوین دقیقا چرا اینجوری هستش؟ اسمش صندوق مختلط هستش باید کم ریسک باشه و قفل صف فروش و خرید نشه. ولی همش یا منفی های سنگین میخوره یا صف فروشه. این دیگه فرقش با صندوق های سهامی چیه؟ تازه حباب منفی 2 رقمی هم داره. 💬 شما نیز اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد هر صندوق دارید میتوانید همینجا زیر پست کامنت کنید و یا در گروه فاندبیس ارسال بکنید. 📍مدیران صندوق مربوطه در صورتی که پاسخ قانع کننده ای دارند با ما درمیان بگذارند @Fundbase_ir | فاندبیس مرجع صندوق های سرمایه گذاری https://t.me/Fundbase_Group http://t.me/fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir http://t.me/Fundbase_ir
-
علیرضا عالمی حریری
#شپنا صف خرید مجدد
-
ا س پ دوسال پیش افشا کردم که فرار کنین بدین طلا اون موقع رو 4تمن،بود بازم میگم الان فرار کنین و برین سمت طلا که 40تمن میشه تا اذر
-
🇮🇷 بورسلند 🇮🇷
نمیدونم چرا توافق بشه یا جنگ بشه این غدد سرطانی بازار سرمایه ،#خودرو و #خساپا تکون نمیخورن!!! #بورسلند @bourselandgroup
-
شپنا در کسری از ثانیه حقوقی 340000000 سهم خرید خرید حقوقی رو برد بالا تر از فروش حقوقی دید نخره حقیقی درو میکنه سهم رو
-
مهدی عباسی
خچرخش مجمع کی هست؟
-
امیر احسانی
شپنا 90 درصد رشد کرده تو یک ماه
-
پکرمان اخه فروشنده گرامی بنا فرمایش سردار یه خورده فکر کن… چرا حقوقی هر روز داره خرید میزنه به خورده فکر کن
-
ثشرق مگه میشه حدود 90 درصد سهم ریزش کنه،،چطوری میشه تماس گرفت با ناظر این سهم ،،حقوقی این سهم که انگار میتِ زنده مردش یکیه