جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محسن اوجی | mohsen110
۰۱:۱۷:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۱

#انرژی من 300000 سهم انرژی همین الان دارم فردا هم سندش را می زارم نوشتم به موقع پیاده شویم چون این سهم وحشیه هم خوب سود می ده و هم سخت ضرر می زنه

لیست اخبار