جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir Yousefe | agah2388000
۲۳:۲۲:۴۵ ۱۴۰۵/۰۳/۳۱

فرابورس مادوساله پولمون داخل سهم فرابورس خوابیده وهنوزسودی بهمون نداده که هیچ ارزش پولمون هم ازبین رفته فقط برای کسانی که الان دارن وارداین سهم میشن وسودمیبرن خوبه ای کاش سهامداران حقوقی این سهم به فکرکسانی که توضرربودن میکردن

لیست اخبار