جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Dark1363 فرامرزی | dark1363
۲۲:۰۶:۱۰ ۱۴۰۵/۰۳/۳۱

شاوان معلوم نیست تو این شرکت چه خبره…عدم شفافیت وحشتناک بالاست.این شرکت زیر مجموعه شستا هست و هر سال 60 درصد سود اش رو تقسیم میکنه. این حجم از عدم شفافیت موج میزنه تو شرکت…خدایا خود ات به داد ما سهام دار برس

لیست اخبار