#شبندر سلام ولا به دین قسم ب پیغمبر قسم قیمت شط کوین که بهشون ارز شوخی بی ارزش میکن دردنیای دیجیتال قیمتشون از سهام ارزشمند ایران باارزش تره ریاست محترم سازمان بورس لااقل جلسه بزارید قیمت هر سهم فقط بنداره یک ادامس خرسی یا پفک یا بستنی یا کاغذ باطله پلاسیک یک بار مصرف دیگه چی بگم قیمت کذاری به اندازه عنبر نسارا لااقل بزاری سپاس
-
ARTA PAKAN
#بنو با تو میمانم خوب من بیمه نو با بیمه تجارت نو
-
رزدط
#خودرو د _ ز _ د _ های ک _ ث _ ی _ ف
-
ساسان
#شاخص_بورس من صندوق اهرمی توان مفید خریدم نظرتونو بگید فردا چطوره؟
-
محسن اوجی
#انرژی من 300000 سهم انرژی همین الان دارم فردا هم سندش را می زارم نوشتم به موقع پیاده شویم چون این سهم وحشیه هم خوب سود می ده و هم سخت ضرر می زنه
-
شیر مردادی
#واوا الان قابل معامله هست تعقیر ناظر بزن
-
شهریار
#وسدید عمق فساد در این اشغال ، بی انتهاست حد و اندازه ای برای ان وجود ندارد
-
شهریار
#وسدید در وسدید به نظرتون عمق فساد تا کجاست ؟
-
بابا لنگ دراز 🎩
#عیار صندوق طلا صرف اصلاح زمانی حمایت محدوده 43.000 الی 42.000
-
توازن
⭕️ تعیین محدودیت حجمی و حداقل تغییر قیمت در نمادهای معاملاتی سهام بازارهای فرابورس ایران ⌛️ مفاد این اطلاعیه از شنبه 6 تیرماه 1405 اجرایی می شود. @Tavazonex
-
شهریار
#وسدید افرادی که قصد دارند برای اولین بار یا هزارمین بار وسدید بخرند سرنوشت من رو الگو قرار بدهند