اقا رضا ثشاهد از 1400 تومن اومده به 570 تومن و ثفارس از 3500 تومن اومده به 1400 تومن هنوز خیلی جا داره تا افتش مثل ثشاهد بشه ثشاهد با پشتوانه خیلی قوی بخاطر شرایط بد برای اینکه صف فروش جمع بشه حدود 70 درصد قیمت رو اورده پایین از ثفارس که یک صدم پشتوانه ثشاهد رو نداره چه توقعی دارید
-
اهرم فردا همهگی برید صف خگستر بخرید رشد 4 برابری داره
-
Khatereh Roshan
فزر فزر هم طلاست وهم سهمی که باتولید سود میدهد
-
سبدگردان انتخاب اول
📊 تحلیل روزانه بازار سرمایه|13 مهر 1404| انتخاب اول 📌 بازده امروز شاخص کل مثبت 2.17 و شاخص کل هم وزن معادل مثبت 1.15 درصد بوده است. 📌 امروز بیشترین میزان خروج منابع حقیقی از صندوق های طلا و سکه است. در مقابل بیشترین ورود منابع حقیقی نیز به صندوق های بخشی می باشد. 📌 بیشترین میزان خروج پول از صنعت لیزینگ صورت گرفته است. در مقابل نیز بیشترین میزان ورود پول حقیقی به صنعت فلزات اساسی بوده است. برای جزییات بیشتر و تحلیل دقیق تر گزارش کامل را مطالعه کنید! 📲 @EntekhabeAvalAM
-
حکشتی منفی امروز به خاطر این بود که بعضی ها نمی خواهند به مجمع برند و مجبوری فروختند وگرنه امروز باید 3 مثبت می شد و بعد از مجمع انشالله بازگشایی خوبی خواهد داشت…
-
شهاب 1363 139213999
اردینه زنگ بزنین امور سهام اردینه بپرسین؟جریان چ شد
-
تحلیل سیگنال بورس سهام
مشروعیت عرضه خودرو در بورس کالا و حدود صلاحیت مراجع ذی ربط با توجه به اظهارات اخیر برخی نهادها پیرامون لزوم توقف عرضه خودرو در بورس کالا، و به استناد اصول مسلم حقوقی و مقررات حاکم بر بازار سرمایه، بدین وسیله موارد زیر به عنوان تحلیل حقوقی و تبیینی اعلام می گردد: 1. مبنای قانونی عرضه خودرو در بورس کالا: عرضه خودرو در بورس کالا بر اساس تصمیم شورای عالی بورس و اوراق بهادار انجام شده است. این شورا طبق ماده 4 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب 1384، مرجع عالی سیاست گذاری، تصویب مقررات و نظارت بر کلیه بورس های کشور است. بنابراین، مصوبات ان برای کلیه ارکان اجرایی و نظارتی بازار سرمایه لازم الاتباع است. 2. پذیرش خودرو در بورس کالا مطابق قانون احکام دایمی توسعه: طبق بند (ج) ماده 36 قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور، هر کالایی که در بورس های کالایی پذیرفته شود، مکلف است صرفاً بر اساس مقررات و ضوابط بورس مربوطه معامله گردد.به موجب این حکم، پس از پذیرش خودرو در بورس کالا، هیچ مرجع دیگری جز نهادهای بازار سرمایه صلاحیت مداخله یا صدور دستور توقف عرضه را ندارد. 3. محدوده اختیارات شورای رقابت طبق برنامه هفتم توسعه: بر اساس ماده 48 قانون برنامه هفتم توسعه، ورود شورای رقابت صرفاً در شرایط وجود «انحصار طبیعی» مجاز است. با توجه به تعدد خودروسازان، وجود رقابت در سطح عرضه کنندگان، و انجام معاملات در محیط شفاف و رقابتی بورس کالا، مصداقی از انحصار طبیعی وجود ندارد؛ لذا ورود شورای رقابت به فرایند عرضه در بورس کالا فاقد وجاهت قانونی است. 4. جایگاه تصمیمات شورای عالی بورس: طبق ماده 7 قانون بازار اوراق بهادار، تصمیمات شورای عالی بورس و مصوبات ان، پس از تصویب، برای کلیه دستگاه ها و نهادها لازم الاجرا است. هرگونه مداخله در صلاحیت مصرح این شورا مغایر اصل 138 قانون اساسی و اصل تفکیک وظایف نهادهای حاکمیتی است. 5. لزوم احترام به اصل شفافیت و رقابت سالم: معاملات خودرو در بورس کالا تحت نظارت مستقیم سازمان بورس و با افشای کامل قیمت ها و اطلاعات معاملاتی انجام می شود. این روش شفاف، در جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حذف رانت قیمتی و جلوگیری از معاملات خارج از ضابطه است. توقف چنین فرایندی بدون مستند قانونی، به معنای عدول از شفافیت و بازگشت به نظام قیمت گذاری غیرشفاف خواهد بود. 6. نتیج...
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
مشروعیت عرضه خودرو در بورس کالا و حدود صلاحیت مراجع ذی ربط با توجه به اظهارات اخیر برخی نهادها پیرامون لزوم توقف عرضه خودرو در بورس کالا، و به استناد اصول مسلم حقوقی و مقررات حاکم بر بازار سرمایه، بدین وسیله موارد زیر به عنوان تحلیل حقوقی و تبیینی اعلام می گردد: 1. مبنای قانونی عرضه خودرو در بورس کالا: عرضه خودرو در بورس کالا بر اساس تصمیم شورای عالی بورس و اوراق بهادار انجام شده است. این شورا طبق ماده 4 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب 1384، مرجع عالی سیاست گذاری، تصویب مقررات و نظارت بر کلیه بورس های کشور است. بنابراین، مصوبات ان برای کلیه ارکان اجرایی و نظارتی بازار سرمایه لازم الاتباع است. 2. پذیرش خودرو در بورس کالا مطابق قانون احکام دایمی توسعه: طبق بند (ج) ماده 36 قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور، هر کالایی که در بورس های کالایی پذیرفته شود، مکلف است صرفاً بر اساس مقررات و ضوابط بورس مربوطه معامله گردد.به موجب این حکم، پس از پذیرش خودرو در بورس کالا، هیچ مرجع دیگری جز نهادهای بازار سرمایه صلاحیت مداخله یا صدور دستور توقف عرضه را ندارد. 3. محدوده اختیارات شورای رقابت طبق برنامه هفتم توسعه: بر اساس ماده 48 قانون برنامه هفتم توسعه، ورود شورای رقابت صرفاً در شرایط وجود «انحصار طبیعی» مجاز است. با توجه به تعدد خودروسازان، وجود رقابت در سطح عرضه کنندگان، و انجام معاملات در محیط شفاف و رقابتی بورس کالا، مصداقی از انحصار طبیعی وجود ندارد؛ لذا ورود شورای رقابت به فرایند عرضه در بورس کالا فاقد وجاهت قانونی است. 4. جایگاه تصمیمات شورای عالی بورس: طبق ماده 7 قانون بازار اوراق بهادار، تصمیمات شورای عالی بورس و مصوبات ان، پس از تصویب، برای کلیه دستگاه ها و نهادها لازم الاجرا است. هرگونه مداخله در صلاحیت مصرح این شورا مغایر اصل 138 قانون اساسی و اصل تفکیک وظایف نهادهای حاکمیتی است. 5. لزوم احترام به اصل شفافیت و رقابت سالم: معاملات خودرو در بورس کالا تحت نظارت مستقیم سازمان بورس و با افشای کامل قیمت ها و اطلاعات معاملاتی انجام می شود. این روش شفاف، در جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حذف رانت قیمتی و جلوگیری از معاملات خارج از ضابطه است. توقف چنین فرایندی بدون مستند قانونی، به معنای عدول از شفافیت و بازگشت به نظام قیمت گذاری غیرشفاف خواهد بود. 6. نتیج...
-
سهامداربسیارصبور
#الومینا یه افشای الف لازم هستیم تا یکدفعه سهم جامپ کنه بالای 11هزار تومان
-
پشت بازوهای بورسی
مشروعیت عرضه خودرو در بورس کالا و حدود صلاحیت مراجع ذی ربط با توجه به اظهارات اخیر برخی نهادها پیرامون لزوم توقف عرضه خودرو در بورس کالا، و به استناد اصول مسلم حقوقی و مقررات حاکم بر بازار سرمایه، بدین وسیله موارد زیر به عنوان تحلیل حقوقی و تبیینی اعلام می گردد: 1. مبنای قانونی عرضه خودرو در بورس کالا: عرضه خودرو در بورس کالا بر اساس تصمیم شورای عالی بورس و اوراق بهادار انجام شده است. این شورا طبق ماده 4 قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب 1384، مرجع عالی سیاست گذاری، تصویب مقررات و نظارت بر کلیه بورس های کشور است. بنابراین، مصوبات ان برای کلیه ارکان اجرایی و نظارتی بازار سرمایه لازم الاتباع است. 2. پذیرش خودرو در بورس کالا مطابق قانون احکام دایمی توسعه: طبق بند (ج) ماده 36 قانون احکام دایمی برنامه های توسعه کشور، هر کالایی که در بورس های کالایی پذیرفته شود، مکلف است صرفاً بر اساس مقررات و ضوابط بورس مربوطه معامله گردد.به موجب این حکم، پس از پذیرش خودرو در بورس کالا، هیچ مرجع دیگری جز نهادهای بازار سرمایه صلاحیت مداخله یا صدور دستور توقف عرضه را ندارد. 3. محدوده اختیارات شورای رقابت طبق برنامه هفتم توسعه: بر اساس ماده 48 قانون برنامه هفتم توسعه، ورود شورای رقابت صرفاً در شرایط وجود «انحصار طبیعی» مجاز است. با توجه به تعدد خودروسازان، وجود رقابت در سطح عرضه کنندگان، و انجام معاملات در محیط شفاف و رقابتی بورس کالا، مصداقی از انحصار طبیعی وجود ندارد؛ لذا ورود شورای رقابت به فرایند عرضه در بورس کالا فاقد وجاهت قانونی است. 4. جایگاه تصمیمات شورای عالی بورس: طبق ماده 7 قانون بازار اوراق بهادار، تصمیمات شورای عالی بورس و مصوبات ان، پس از تصویب، برای کلیه دستگاه ها و نهادها لازم الاجرا است. هرگونه مداخله در صلاحیت مصرح این شورا مغایر اصل 138 قانون اساسی و اصل تفکیک وظایف نهادهای حاکمیتی است. 5. لزوم احترام به اصل شفافیت و رقابت سالم: معاملات خودرو در بورس کالا تحت نظارت مستقیم سازمان بورس و با افشای کامل قیمت ها و اطلاعات معاملاتی انجام می شود. این روش شفاف، در جهت صیانت از حقوق مصرف کنندگان، حذف رانت قیمتی و جلوگیری از معاملات خارج از ضابطه است. توقف چنین فرایندی بدون مستند قانونی، به معنای عدول از شفافیت و بازگشت به نظام قیمت گذاری غیرشفاف خواهد بود. 6. نتیج...
-
ناظر بازار
#سینرژی ❇️ عدم تایید بخشی از معاملات در نماد معاملاتی (سینرژی) ◼️ به اطلاع کلیه کارگزاران و مشتریان محترم می رساند؛ وفق ماده صد و پنج مکرر دو دستورالعمل معاملات کالا و اوراق بهادار قابل معامله در بورس انرژی ایران، بخشی از معاملات صندوق سرمایه گذاری مبتنی بر کالای فارابی در نماد (سینرژی) در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی ایران امروز یکشنبه مورخ 1404/07/13 مورد تایید قرار نگرفت. معاونت عملیات و نظارت بر بازار 1404-07-13 15:17 ➖➖➖➖⬇️⬇️⬇️⬇️ 📊 کانال ناظر بازار 🔗 @nazerbazar_ir