#شلرد اگولی 200 هزارتن تولید داشته سه ماهه ایا میتونه سالانه 800 هزاتن امسال تولید کنه؟
-
پیمایش
#شلرد یادم در مورد لردگان همیشه گفته می شد به ظرفیت برسه و تسهیلات تموم بشه کار در میاد در حالی که الان می بینید 3 ماهه زیان داده و به ظرفیت هم نرسیده طرح توسعه هم راه نیوفتاده قیمت اوره هرچی باشه شپدیس و خراسان و شیراز در سال اینده و امسال سود تقسیم می کنن اگر ظرفیت شلرد کامل بود مشکلات وام هاش هم حل می شد خب الان شاید 5 برابر می ارزید ولی الان نمی ارزه بخواد در سال 500 هزار تن تولید کنه و…
-
هوش اقتصادی
ساربیل چی بگم والا که کسی ناراحت نشه ولی در کل این سهم در حالت عادی هدفش حدود 15 تومنه در شرایط غیر نرمال هر چیزی ممکنه
-
naeim.s
#خودرو خودرو چند ده درصد منفی از بازار عقب مونده؟! الان که قیمت محصولاتش با احتساب سود حداقل3ماه خواب پول رسیده به بازار و کسی با وجود کاهش مبلغ بلوکی بازم ثبت نام نمیکنه که هفته به هفته داره ثبت نام میزاره ولی تکمیل نمیشه و خصوصی سازیم شد،ولی بازم تو ضرر ترکونده روز بازگشایی هم خودشو نابود میکنه هم کل بازارو تازه کلیم پول سهام دارو گروگان گرفته اونهاییم که دارن دروغ واهی سر هم میکنن و مثبت میگن توهم نزدن بلکه منتظرش فقط با منفی کمتر از50درصد باز بشه و تا صف فروش نشده فقط فرار کنن و برن دیگه هم پیداشون نمیشه اونهاش که سود ساختن نزدیک50درصد تو این مدت که خودرو بسته بوده ریختن و چهارشنبه بازم صف فروش سنگین یستن چه برسه به اینکه زیان فوق سنگینم شناسایی کرد خدا به داد سهام دارای بیچاره اش برسه فقط
-
نعیم سرلکی فر
خودرو #اهرم #موج #خودرو برخی منافعشون در نفهمیدن دیگران هست فریب دادن و ضرر دیگران و پنهان کاری و…ترفندشون هست مهندسی معکوس میکنن از یکجا خوب میشه تشخیصشون داد اونم اینکه وارد بحث منطقی نمیشن و فقط تفره میرن و بحثو از عقلانی به حاشیه ای میکشونن اخه بازاری که فعلا لیدرش خودرویی هست که بعد هزارتا ترفند همچنان زیان سنگین شناسایی کرده به چیش دلمون رو خوش کنیم؟!سهم خودرو که شده اهرم فشار خودرو سازها برای افرایش قیمت محصولاتشون و بس و اگر مجوز افزایش نگیرن با کاهش قیمت سهم به سهام دار مظلوم ضرر میزنن و اگر بگیرن به سهام دار سودی نمیرسونن هزاران بار به بهونه های واهی افزایش نرخ گرفتن و بس هربار هی میان میگن به ما مجوز افزایش بدید و قیمتمون نزدیک قیمت بازار بشه بعد تولیدو میبریم بالا و تقاضای بازارو پوشش میدیم تا همه دیگه بجا بازار بیان از ما بخرن تا هم از زیان خارج بشیم هم بازارو کنترل کنیم و بعد مجوز خبری از افزایش تولید با دوام نیست و مجدد بازارو میبرن بالا اما الان دیگه کفگیرشون به ته دیگ خورده و قیمتشون با احتساب سود حداقل حداقل در خوش بینانه ترین حالتش(چون از قصد تاخیر میدن که هم بازار تشنه بشه هم تو بازاری با تورم حدود40درصدی جریمه12درصدی میدن)3ماه خوابیدن پول رسیده به قیمت بازار ازاد وخصوصی سازی که چندین سال ازش دم میزدن بازم زیان سنگین شناسایی کردن وای به حال بعد ازاد سازی بی قید و شرط واردات بعد میخوایم اینها به مای سهام دار سود برسونن؟!!! اندکی تفکر بد نیست دیگه چه معجزه ای براشون باید رخ بده که یه سود برسن سودشون تو شناسایی زیان بیشتر هست برای سود جزیی از نوسان گیری دیگرانو دعوت به مجلاب نکنیم اونم الانی که بازار کلا رها شدست و میل با نزول پیدا کرده بدون حمایت با دوام از سهام دار مظلوم و خودرویی که چند ده درصد منفی بدهکاره نسبت به کلیت بازار… اندکی تفکر بد نیست که سهام دار به چی این شرکت ها دلشو باید خوش کنه این مثبت دو سه روزه پالایشی هام که تموم شد علتش شناسایی سودی بود که از دوره قبل بوده که خبری از قطعی برق و جنگ نبوده وگرنه تو دوره جدید و برای مجامع بعدی خواهید دید که چه گندی خواهند زد برای این هست که چندین ماهه از دی پارسال تا اکنون هر روز شاهد خروج پولهای درشت یا همان حقیقی های بزرگ بودیم و هستیم و خواهیم بود
-
naeim.s
#اهرم #موج #خودرو برخی منافعشون در نفهمیدن دیگران هست فریب دادن و ضرر دیگران و پنهان کاری و…ترفندشون هست مهندسی معکوس میکنن از یکجا خوب میشه تشخیصشون داد اونم اینکه وارد بحث منطقی نمیشن و فقط تفره میرن و بحثو از عقلانی به حاشیه ای میکشونن اخه بازاری که فعلا لیدرش خودرویی هست که بعد هزارتا ترفند همچنان زیان سنگین شناسایی کرده به چیش دلمون رو خوش کنیم؟!سهم خودرو که شده اهرم فشار خودرو سازها برای افرایش قیمت محصولاتشون و بس و اگر مجوز افزایش نگیرن با کاهش قیمت سهم به سهام دار مظلوم ضرر میزنن و اگر بگیرن به سهام دار سودی نمیرسونن هزاران بار به بهونه های واهی افزایش نرخ گرفتن و بس هربار هی میان میگن به ما مجوز افزایش بدید و قیمتمون نزدیک قیمت بازار بشه بعد تولیدو میبریم بالا و تقاضای بازارو پوشش میدیم تا همه دیگه بجا بازار بیان از ما بخرن تا هم از زیان خارج بشیم هم بازارو کنترل کنیم و بعد مجوز خبری از افزایش تولید با دوام نیست و مجدد بازارو میبرن بالا اما الان دیگه کفگیرشون به ته دیگ خورده و قیمتشون با احتساب سود حداقل حداقل در خوش بینانه ترین حالتش(چون از قصد تاخیر میدن که هم بازار تشنه بشه هم تو بازاری با تورم حدود40درصدی جریمه12درصدی میدن)3ماه خوابیدن پول رسیده به قیمت بازار ازاد وخصوصی سازی که چندین سال ازش دم میزدن بازم زیان سنگین شناسایی کردن وای به حال بعد ازاد سازی بی قید و شرط واردات بعد میخوایم اینها به مای سهام دار سود برسونن؟!!! اندکی تفکر بد نیست دیگه چه معجزه ای براشون باید رخ بده که یه سود برسن سودشون تو شناسایی زیان بیشتر هست برای سود جزیی از نوسان گیری دیگرانو دعوت به مجلاب نکنیم اونم الانی که بازار کلا رها شدست و میل با نزول پیدا کرده بدون حمایت با دوام از سهام دار مظلوم و خودرویی که چند ده درصد منفی بدهکاره نسبت به کلیت بازار… اندکی تفکر بد نیست که سهام دار به چی این شرکت ها دلشو باید خوش کنه این مثبت دو سه روزه پالایشی هام که تموم شد علتش شناسایی سودی بود که از دوره قبل بوده که خبری از قطعی برق و جنگ نبوده وگرنه تو دوره جدید و برای مجامع بعدی خواهید دید که چه گندی خواهند زد برای این هست که چندین ماهه از دی پارسال تا اکنون هر روز شاهد خروج پولهای درشت یا همان حقیقی های بزرگ بودیم و هستیم و خواهیم بود
-
علی پروین
ایا میدانید p/e شرکت سرمایه گذاری وبوعلی 2 هست یعنی بهترین سود سازی 🔥🔥🔥🔥🤩😂🤩
-
سیسکو هر لحظه جلوی ضرر بگیری منفعت است من با 100 میلیون ضرر خارج شدم باور کنید انشالله خیر نبینه اونی که این سهم اولیه انداخت به مردم
-
Signal.bartar(S.R)
#سدشت #اختصاصی #ویژه در هفته گذشته پنج برابر حجم سه ماهه 6برابر حجم ماهیانه و دو برابر حجم هفته قبلی سهم رد و بدل شده و با حد ضرر 3000هزار تومان میتونید وارد سهم بشید سهم بشدت خشکه و با توجه به اینکه شاخص سیمان در انتهای صعود خودش هست این سهم بزودی از این شاخص حرکت خودش را اغاز خواهد کرد… 14040503
-
علی پروین
وبوعلی و فولاد حقیقی هستند. ارزش مسکن وجود خارجی ندارند🤠
-
رضا فیضی
سخوز ارادت تجدید ارزیابی #سخوز تو راهه 4 ماه پیش کدال شد ((جهت اطلاع عزیزان))