خوشبین #وتوسم - برای خرید در بازه کوتاه مدت و یا نوسانی، قابل بررسی است (با مطالعه حد اقل 3 تحلیل معتبر ) - خرید فقط در منفی ها ، به روش پله ای در حمایتها --- حتما" با رعایت حد ضرر و مدیریت ریسک . https://www.sahamyab.com/technical?chartId=462243414 --- این نماد، فقط به عنوان واچ لیست معرفی شده و فاقد اعتبار برای خرید و فروش است . با تشکر و احترام
-
دکتر ادیب خسروشاهی
شستا سلام دوستان عزیز، فکر کنم اخرین پیام باشه، امروز بنا به دلایلی ک فقط بازار ساز میدونست مثبت نشد، فردا هم شاخص رو حمایت معتبره و با کف دوقلو برمیگرده و هم تمامی شاخص سازها در حمایت خودشون هستند، و به نظر من از منفی ضعیف یا حتی مثبت ضعیف به صف های خرید منتهی میشه، دوستان دیدگاه کاملا تکنیکالی هست و رو اخبار مانور ندین این چند روزم اتفاقات وسط پولبک افتاد و کمک کرد، موضوع دوم اینه که گاهی شاید نباید در مسیر زندگی دیگران تاثیر بزاریم، من با این کارم معاملات خودمم تحت تاثیر قرار گرفت. امیدوارم منو ببخشید اگر باعث شدم ضرری به کسی برسه با کمال میل تمام ضرر های این دوستمونم تقبل میکنم، همگی پرسود باشید، خدا نگهدار
-
بورس۲۴ | Bourse24
تحقق 656 میلیارد تومان فروش «سبهان» در بهار 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سیمان بهبهان که دارای نماد سبهان می باشد گزارش خرداد ماه را بر سایت کدال منتشر کرد. براساس این گزارش اخرین سرمایه ثبت شده سبهان 740 میلیارد تومان می باشد. https://www.bourse24.ir/news/359028
-
یزدان ابراهیمی
#شپلی //
-
کانال حاج علی
📊سینرژی درخشان تر از صندوق های طلا ⚡️در روزی که صندوق های طلا با اقبال بازار مواجه شدند سینرژی با رشدی 10 درصدی توانست رتبه نخست بیشترین رشد روزانه بازار را به خود اختصاص دهد. ✔️ارزش معاملات سینرژی امروز فرارتر از 820 میلیارد تومان شد که با ورود نقندینگی 141 میلیاردی نیز همراه شد. پس از سینرژی نگین فارس و گوهر رتبه های بعدی رشد روزانه را به خود اختصاص دادند.
-
مالک اتیه بسیار بسیار مهم مالک 1104 خریداران قوی دارد با 8درصد حباب منفی
-
بتا سهم
#سبهان در فروردین کمی کمتر از اسفند بود و 1428 میلیارد ریال فروش داشت در اردیبهشت 2536 میلیارد ریال و خرداد 2597 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 6561 میلیارد ریال فروش زد
-
آرین س
عزیز سکرد رو خالی کردن ، من همون هفته پیش گفتم سیگنالش نکنید .
-
بهپاک بخر بزار کنار سوپر مفت تو این قیمت اصلا سهم با این pe منفی نداریم سهمی که سودش قراره بیشتر هم بشه
-
فملی هرچی تو این مدت سود کردم امروز 400 هزار سهم را دادم رفت خیر نداد سهم به من
-
مالک اتیه مهم فردا مالک به 8 درصد حباب منفی خواهد رسید مستعد خرید عالی