جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
M.H.M | cont12580
۲۰:۱۸:۳۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#فسازان با گزارش خرداد ماه در 3 ماهه به ازای هر سهم 130 تومن اعلام می کنه و انبار شرکت به بالاترین حد دپو خودش رسیده 23 هزار تن برای همین منتظر فروش سنگین محصولات در تیر و مرداد باشید

لیست اخبار