وتوکا از فردا نیمه دوم بازارتغییر روند میده امروز کل بازار شاهد عرضه بود نه تنها این سهم روی حمایت شاخص کل قرارگرفته
-
ساواس
#بهپاک درخواست افزایش نرخ دادن به زودی میگیرن
-
یزدان ابراهیمی
#ثامان // نکته اموزشی: هر چقدر ریزش بیشتر بشه، مسیر برگشت جبران ضرر بصورت تصاعدی افزایش پیدا می کنه،،، در این مثال برای جبران 77% ضرر نیاز به 270% رشد سهم می باشد. برای همینه که میگن حد ضرر را در نظر داشته باشید. در خصوص #ثشرق هم همینطوره.
-
پیمان جلیل زاده
ثامان عرض سلام وادب خدمت همه اساتیدبزرگوار .خواهش میکنم خواهش میکنم بزرگی کنیدمنت بذاریدقیمت سرخطی فردای ثامان رااعلام فرمایید.خواهش کردم .باورکنیدپول چندتابچه یتیم دستمه میخوام براشون این سهم رابخرم
-
حضرت حافظ💚 $$$
غالبر #قنقش رو حتما زیر نظر بگیرید هم اصلاح 5ساله داشته هم مثل کویر لوت خشکه
-
اخبار شرکتها و مجامع
#سخوز | رشد فروش خرداد؛ عملکرد ماهانه بالاتر از میانگین فصل سیمان خوزستان با انتشار گزارش عملکرد خردادماه، از رشد فروش ماهانه خبر داد؛ هرچند عملکرد تجمیعی سه ماهه همچنان اندکی پایین تر از مدت مشابه سال گذشته قرار دارد. بر اساس گزارش منتشرشده، سخوز در خردادماه موفق به ثبت 3,774 میلیارد ریال درامد فروش شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد سه ماهه شرکت به 9,260 میلیارد ریال رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 5 درصد افت را نشان می دهد. با کسر فروش خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال 5,486 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش فروردین و اردیبهشت حدود 2,743 میلیارد ریال براورد می شود. بنابراین فروش خرداد حدود 38 درصد بالاتر از میانگین دو ماه ابتدایی سال ثبت شده که نشان دهنده بهبود روند فروش در پایان فصل است. در مجموع، اگرچه درامد تجمیعی سه ماهه نسبت به سال گذشته اندکی کاهش داشته، اما رشد فروش خرداد و ثبت عملکردی بالاتر از میانگین ماه های قبل می تواند نشانه ای از بهبود روند عملیاتی شرکت در ادامه سال باشد. @akhbar_majame
-
بورس وان
#غدانه #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟بازم عالی و فروش خیره کننده ای مجددا زده ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 939 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 30%- 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 518% 🔴 P/E ttm: 7.3 🟢 p/e forward: 2 🗓 1405/04/07
-
MR.sam
شرنگی ببینید من هزار بار گفتم بازم میگم 1200 تومن رو نمیتونه رد کنه سقوط تا 900 شروع شده
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
⏰بورس 7 تیر 1405 ✅ اقبال به صندوقهای #طلا در روز افت 2درصدی بورس… 🔶 دربازار امروز چه گذشت؟ 🔹امروز از ابتدا بازار با فشار فروش همراه بود تشدید مجدد تنشها در تنگه هرمز بهانه ای برای عقب نشینی خریداران شد 🔹عرضه کامل اکثریت صف خریدها به حدی بود که کلا سهمهایی که صف خرید بدون عرضه داشتند مثل #غپینو #دزهراوی هم حجم خوردند 🔹البته برخی نمادها مثل #شپنا مجدد تا محدوده صف خرید پیش رفتند اما تعداد نمادهایی که صف خریدشان پایدار ماند مثل #غشهداب #حکشتی #رمپنا #دارو کمتر از انگشتان دست بود 🔹بعد از مدتها صندوقهای #طلا و #نقره با اقبال روبرو بودند و مثبت 4درصد معامله شدند بازگشایی مثبت بازارهای جهانی در فردا میتواند سبب تداوم روند مثبت امروز صندوقها شود 🔹درحالیکه اختلالات بانکی بخصوص در #ملی و #صادرات همچنان ادامه دارد امروز بزرگترین سامانه معاملاتی بورس یعنی #رایان_هم_افزا هم با قطعی مواجه شد در واقع وضعیت گل بود به سبزه هم اراسته شد ☘ @Bahar_e_Bourse
-
تحلیل بنیادی بورس / محمد نورانی
بیشترین حجم معاملات 👇 #وبملت، #شستا، #خودرو، #وبصادر، #وتجارت، #شپنا، #خساپا، #وگردش، #ثاخت، #غپینو، #شبندر، #ذوب، #ونوین، #شتران، #وپارس
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا وقتی شپنا در سقف چندین بار صف خرید عرضه می کنه .ینی سیگنال قوی فروش .