جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ahmad.soulmate
۱۹:۵۲:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

اهرم تعریف از خود نیس دوستانی که سبک الیوت نیو ویو کار میکنن خیلی راحت میتونن اپشن کار کنن ولی با این تفاسیر بازم خیلی وقت میبره تحلیل و موج شماری و تایید پسا الگو در کل در بازار سهام دنبال خبر نباشید …و راحت بلند مدت سهام دار باشید بجای اپشن خربدن بدون درک درست ازش عرضه اولیه هارو در پایان اصلاح سنگبن خرید سنگین کنید و بندازید کنار هروت راضی شدید بفروشید اللله برکت امیدوارم اینجا کسی بدون دانش سمت اپشن نره و خدایی نکرده دچار مشکلات بعدش نشه…موفق باشید

لیست اخبار