اهرم تعریف از خود نیس دوستانی که سبک الیوت نیو ویو کار میکنن خیلی راحت میتونن اپشن کار کنن ولی با این تفاسیر بازم خیلی وقت میبره تحلیل و موج شماری و تایید پسا الگو در کل در بازار سهام دنبال خبر نباشید …و راحت بلند مدت سهام دار باشید بجای اپشن خربدن بدون درک درست ازش عرضه اولیه هارو در پایان اصلاح سنگبن خرید سنگین کنید و بندازید کنار هروت راضی شدید بفروشید اللله برکت امیدوارم اینجا کسی بدون دانش سمت اپشن نره و خدایی نکرده دچار مشکلات بعدش نشه…موفق باشید
-
عیار وقتی فملی مثلا گل سر سبد بورس صف فروش میشه از سایر سهامهای کاغذی چه انتظاری میتوان داشت
-
سعید وهاب
#چنوپا سهامدار محترم چنوپا مگه سهمت و از جوی اب گرفتی .نفروش چند روز خواهشا
-
mohsen1353
#زقیام گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ کشت و دام قیام اصفهان (زقیام) موفق به فروش 481.19 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 149.94 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 1231.01 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل141.24 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 6.9میلیارد 🔸پی / ای 8.32 🔸 پی / ای گروه5.13 🔸ارزش بازار 6,876 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 34% بازدهی 28 روز: 59% بازدهی 42 روز: 57% بازدهی 56 روز: 58%
-
فملی فردا به امید خدا صفش جمع میشه امروز 470 میلیون حقوقی ش خریده بنظرتون ضرر میکنه فردا؟
-
AVA_Premium
#ارفع #گزارش_عملکرد_خرداد_1405 🌟رکورد فروش در خرداد ماه شکسته شد ✅ مبلغ فروش خرداد ماه 6338 میلیارد تومان 🔝 رشد فروش نسبت به ماه قبل 25% 🔼 رشد فروش نسبت به سال قبل 171% 🔴 P/E ttm: 6.8 🟢 p/e forward: 4.5 🗓 1405/04/07
-
ح ع
حافرین در این ک ح قوق ی این سهم خیلی فکر سهامدار نیست شکی نیست ولی یه کم صبر داشته باشید ک سحر نزدیک است. کانالشو بشکنه کامل دیگه جلو دار نداره .
-
وگردش این سهم به مدت 5 سال بسته بوده خود حقوقی هم ضرر کرده و قطعا رالی صعودی که درویش گرفته قصد داره قیمت را رشد بده به نظر من قیمت 200 تومان 300 تومان بااین تحولات بنیادین رقم ناچیزیست.واما اگه سال جاری هم بتونه سود بیشتر وافشاهای خوبی بزنه سرنوشت بانک شهر درانتظاره
-
Nima
#فخاس همه سهم ها که میگی فرصت خریده. ولی فخاس واقعا فرصت خریده. فردا فخاس برای مجمع بسته میشه. گزارش خردادشم سوپر گزارشه. گزارش سه ماهش هم عالیه.
-
سصفها موندم تو مجمع سالانه چطور می خواهید جواب سهام داران رو بدید. دو هفته منفی، یعنی حقوقی های خوب و سهام دار می ترسند وارد بشوند در سهم .بابا حمایتی ، یعنی چی ،نمی فهمم فازتون چیه؟
-
مصطفی اجلالی
دارایکم منابع دلاری وبملت ازادشه و افشا بزنه وصول مطالبات ارزیش انجام بشه منتظریم دارایکم👌