خودرو سهم نبابک خوراک وقتیست بازار منفیست بخر دعام کن
-
فپنتا خواهشن سهامدار رو گمراه نکنید. اگر این گزارش دیروز میومد تو کدال امروز دیدن داشت معاملات فروش را نگاه نکن سود فروش کم بفروش سود زیاد سال گذشته 15950 فروش داشته بهای تموم شده 15450 بوده امسال در حدود 205000 فروش داشته بهای تمام شده 175000 دوست عزیز با این حساب پارسال 500 تا داشته امسال 3000 یعنی 6 برابر مشابه پارسال سود ناخالص داشته .
-
محمد
#شاخص_بورس من 6 ساله این صفحه رو دارم و کلا 35 توییت گذاشتم، به این صفحه هم سر میزنم تا شاید تحلیل مناسبی ببینم و یاد بگیرم و استفاده کنم. سه شنبه هفته پیش از سر خیر خواهی نوشتم که احتمال اصلاح بازار بسیار بالاست که افرادی تیکه انداختند و تمسخر کردند و حتی فردی که نام نمیبرم بعدش نوشت به واق واق بعضیا توجه نکنید و تارگت فضایی داد که جالبه خود اون فرد تو 4 سال 2500 توییت گذاشته که حتی یکیش. تحلیلی و قابل بهره برداری نیست. ببینید دوستان روانشناسی بازار مهمه، تکنیکال مهمه، اندیکاتور مهمه و…. بازار ساز و پولهای درشت و افراد حرفه ای بر همین اساس کار می کنند. بله قطعا اعداد بالایی رو خواهیم داد ولی در همین مسیر فراز و فرود فراوان است. تو بازار ما نمیشه از ضرر سود گرفت و پوزیشن شورت بست، برای همین ناچاریم برای محافظت از سودمان در بعضی مواقع سیو سود کنیم، تا در پایین تر بخریم. در غیر این صورت سود کمتری میبریم و یا حتی ممکنه ضرر کنیم. نمیدونم چرا اینقدر اینجا تحلیل کمه و توییت های زرد به وفور دیده میشه و کسی هم اگه از روی خیرخواهی تحلیلی بده یا هشداری بده مورد حمله قرار میگیره؛ این خیلی بده. برای همه ارزوی موفقیت دارم همراه با سود فراوان
-
بورسینه @
#ثشرق دوستان کسی می دونه توی این سهم چه کنیم 30%زیان چه جوری جبران میشه یا خدا
-
صادقی
ثشرق 3 میلیاردم شده 375 تومن
-
علی هدیه
#اهرم خط روند RSI شکست که بیانگر احتمال بالای شکسته شدن خط روند قیمتی بود. فعلا نظاره گریم تا ساختار اصلاحی جلو بره.
-
علی زمانی
فملی نگران نباشید اخرهای منفی خوردنشه
-
پرهام وفا
وفردا اگه فردا تونستید بخرید ماکه 35 درصد تو ضرلیم هرچقد هم پرواز کنه سربه سر به زور بشیم هرکی امروز خرید برد
-
فوتسالی
حافرین هرچی میانگین کم میکنیم باز هم خبری از سود نیست.
-
مهدی ک
#وتجارت #شاخص_بورس فملی فروردین 99 قیمت تعدیل شده اش 75 تومان بوده و تا الان 2500 درصد رشد کرد ،50 برابر نشده ، تجارت هم اول فروردین 99 تعدیل شده اش بوده 12 تومان و الان 65 تومان که می شه 420 درصد . حالا جنابعالی بررسی کن ببین کی سواد داره و کی نداره . من حتی بدون محاسبه و فقط به تجربه نوشتم که این ارقامی که شما اوردین کلا اشتباهه ، حالا هم محاسبه ریاضی اش را برات گذاشتم . شب خوش
-
مهدی بصیر
شجم بعد از 3 ماه بسته بودن 17 درصد رشد کرده بعد تو 6 روز 18 درصد پایین اومد جلل خالق