جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد | bianconeri9
۱۹:۵۵:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۷

#شاخص_بورس من 6 ساله این صفحه رو دارم و کلا 35 توییت گذاشتم، به این صفحه هم سر میزنم تا شاید تحلیل مناسبی ببینم و یاد بگیرم و استفاده کنم. سه شنبه هفته پیش از سر خیر خواهی نوشتم که احتمال اصلاح بازار بسیار بالاست که افرادی تیکه انداختند و تمسخر کردند و حتی فردی که نام نمیبرم بعدش نوشت به واق واق بعضیا توجه نکنید و تارگت فضایی داد که جالبه خود اون فرد تو 4 سال 2500 توییت گذاشته که حتی یکیش. تحلیلی و قابل بهره برداری نیست. ببینید دوستان روانشناسی بازار مهمه، تکنیکال مهمه، اندیکاتور مهمه و…. بازار ساز و پولهای درشت و افراد حرفه ای بر همین اساس کار می کنند. بله قطعا اعداد بالایی رو خواهیم داد ولی در همین مسیر فراز و فرود فراوان است. تو بازار ما نمیشه از ضرر سود گرفت و پوزیشن شورت بست، برای همین ناچاریم برای محافظت از سودمان در بعضی مواقع سیو سود کنیم، تا در پایین تر بخریم. در غیر این صورت سود کمتری میبریم و یا حتی ممکنه ضرر کنیم. نمیدونم چرا اینقدر اینجا تحلیل کمه و توییت های زرد به وفور دیده میشه و کسی هم اگه از روی خیرخواهی تحلیلی بده یا هشداری بده مورد حمله قرار میگیره؛ این خیلی بده. برای همه ارزوی موفقیت دارم همراه با سود فراوان

لیست اخبار