خودرو سهام گروه خودرویی رو با سهم سود ده جابه جا کنید امسال سال بورس است این اصلاحات طبیعی است درسته گروه خودرویی رشد نکرده ولی اصلاح شاخص و گروه رشد کرده طبیعی است
-
شاوان خدایا شکرت! با این گزارش اصلاحی نزدیک 500 نومان سود ناخالص هر سهم برای 2ماهه حالا بر فرض مثال از 500 و خورده ای صد و خورده ای هزینه های اداری و مالیات کسر بشه…400 تومان سود خالص برای هر سهم علی الحساب فرض میکنیم.
-
کگهر الان این موضوع کجا به نفع سهامدار شده؟ همه ضرر شد که
-
کانال حاج علی
#شبریز به اطلاع می رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده 38 دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده 7 بند 5 (صورت های مالی 12ماهه حسابرسی نشده مجموعه منتهی به 1404/12/29)دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت 14 روزه به ناشر (تا تاریخ 1405/04/11)جهت رعایت موارد فوق نموده است. #فماک در خرداد 1166 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه به 2891 میلیارد ریالی رسیده است #بشهاب جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 11:00 روز پنج شنبه مورخ 1405/04/18 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس میدان فردوسی - خیابان سپهبد قرنی پلاک 49 برگزار میگردد #کویر با فروش 15031 میلیارد ریالی اغاز کرده است کمی این ماه از موجودی فروخته بود در اردیبهشت با رشد 23628 میلیارد ریال بود خرداد هم 22511 و و 61171 میلیارد ریال 3ماهه فروش داشت ماه قبل 41209 میلیارد ریال بود #خاذین 41 فروردین و 419 میلیارد ریال اردیبهشت و 642 میلیارد ریال خرداد فروش داشت3 ماهه 1103 میلیارد ریال فروش داشت #فاما پیرو اگهی منتشره در تاریخ 1405/03/30 در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه راُس ساعت 08:30 روز یکشنبه مورخ 1405/04/14 به اطلاع میرساند مجمع عمومی عادی سالیانه در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ ان متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید #خپارس جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 09:00 روز شنبه مورخ 1405/04/27 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس کیلومتر 9 بزرگراه شهید لشگری (جاده مخصوص کرج) ، شرکت پارس خودرو ، سالن اجتماعات سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار میگردد #دهدشت جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 10:00 روز چهار شنبه مورخ 1405/04/17 در استان تهران ،شهر تهران به ادرس شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واقع در تهران، خیابان کریمخان زند، نرسیده به میدان شهدای هفتم تیر، ساختمان شماره 38 ، سالن همایش های طبقه همکف برگزار میگردد #دلر 940 ریال تقسیم کرد #لطیف 200 ریال تقسیم کرد #پارتا در خرداد جالب بود و 4459 میلیارد ریال فروش زد . اردیبهشت با رشد 3436 و در فروردین 2133 میلیارد ریال فروش داشت 3 ماهه 10109 میلیاردریال فروش زد و نزدیک مشابه قبل بود #قرن 1100 ریال تقسیم کرد #اریا تولید بهتر ش...
-
mohsen1353
#زملارد تحلیل حرکت احتمالی سهم با توجه به برخورد به سطح تنش و حرکت برابر موومنت
-
فسازان احسنت بر شما
-
وحید لیلائی
خودرو ریزش سنگینی نداره بورس چند روز دیگه جمع میشه صف های فروش شاخص سازها،سهم های رشد نکرده زودتر جمع میشه به نظرم شاید از همین فردا فعلا دو لت نوسانگیری میکنه فعلا یه چند روزی طلا
-
کگهر دوستان من متوجه یه موضوعی نشدم اگه کسی اطلاع داره ممنون میشم راهنمایی کنه بعد از مجمع افزایش سرمایه حدود 65 میلیون از پولم کم شد و به من 135٫000 حق تقدم دادن الانم که میگن باید 13٫500 پول بدی تا اون حق تقدم به سهم تبدیل بشه کل میشه 78٫500 تومان بعد قیمت 135٫000 سهم کگهر الان 69 میلیون میشه
-
قلیچ پور
#تغییرات_شدید_EPS #پلوله سود 152 ریالی را اعلام کرده در صورتی که زیان 373- ریالی مدت ها ثبت شده بود. انشاا… موفق باشه. ولی اگر دوستانی که با صورت های مالی اشنا هستند دلایل مستندی برای این تغییر عملکرد دارند لطفا با دیگران به اشتراک بگذارند.
-
ZA⛳️H⛳️RA
#وبملت بعضی ها 140 خریدند ببینین چه میکنند..بدترین کار خروج با زیانه..در دنیای بازارهای مالی اگه بخای بچرخی و یک اتفاق طبیعی و نرمال که بارها وبارها تکرار شده و پیدا کنی..اولیش همین اصلاح بانک ملت است..فقط باید صبر کنی و اگه قبلا خریدی 100 تا117 یک میانگین خوب بزنی ،،اگه تازه میخای بخری معطلش نکن و همین فردا پله اول و از صف فروش بردار..پله دوم 110 و اگه ادامه داشت دقیقا 95 تا98 نقطه زنی کن وبعد صبر کن ،یا کلا برو و 6 ماه دیگه بیا بالای 180 سودت و بردار..مگه یادتون تیست چندین بار در همین محدوده 117 تا135 چقدر نویان داشت..الان رفته افزایش سرمایه و مجدد قیمت همون جای قبلی با بازی قبلی..و تا زمانی که سهامدارانی که 140 سرخطی خریدند و خسته و فراری نده میدونین اجازه رشد شارپ نمیده..بانک ملت در رالی بعدی صعودی بازار دو تا سه هماه دیگه تا کانال 180 تا200 رشد میکنه..اگه اتفاق خارق العاده ای در مذاکرات طی دوماه بیفته که من خیلی بعید میدونم بانک ملت میتونه بعد شناسایی کف و کسب انرژی خیلی زودتر تارگت 200 وببینه..کسی که پول زیاد داره و میخاد کم ریسک خرید کنه بانک ملت خوبه چون هر اتفاقی بیفته حتی جنگ مجدد شاید در کوتاه مدت ایجاد نوسانات داشته باشه اما 6 ماه دیگه تحت هر سناریویی بانک ملت 200 وتجارت90 وصادرات 90 و ونوین 550 و خواهند دید..بنظر من سال 405 بانکی ها عملیاتی متحول میشن..عملکردشون بینهایت خوب خواهد بود..دلیلش و میتونین در صنایع ریالی و گزارشات و نقل و انتقالات و گردش مالی ببینین..دلیل دومش هم کارمزد خدمات بانک ها که هر سال بهتر از قبل بوده..هر سال هم قبل مجامعشون چون سود حداقل تقسیم میکنند بانکی ها فشار فروش دارند..
-
علی
#شکربن 149 تومن سود ساخته.سال قبل 115 درصد سود رو تقسیم کرده(15 درصد از انباشته). اگه امسال تو مجمع پیش رو 80 درصد رو تقسیم کنه(119 تومن) قیمت سهم بعد از مجمع میشه 648 تومن. طبق تحلیل مجموعه کیان امسال 205 تومن سود میسازه. 648 تقسیم بر 205 تومن میشه 3.16. P/E 1405 برابر 3.16 بعد طرف نشسته توصف فروش😏