توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی (#مفاخر) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/09/30 @NoavaranAmin ✅ درامد شناسایی شده طی دوره یک ماه 1405/03/31، 44 درصد بالاتر از متوسط درامد شناسایی شده طی 5 ماه گذشته بوده است. ✅ متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 6 ماهه منتهی به 1405/03/31 بالغ بر 503,972 میلیون ریال بوده، درحالی که متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 12 ماهه سال گذشته بالغ 355,681 میلیون ریال بوده ایست. ⏹ درامد شناسایی شده طی دوره 1 ماهه 1405/03/31 بالغ بر 673,474 میلیون ریال می باشد. ⏹ جمع درامد شناسایی شده 6 ماهه منتهی به 1405/03/31 بالغ بر 3,023,831 میلیون ریال میباشد. تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
جوکار
#بترانس نکات مهم گزارش بنیرو رشد فروش خرداد: 332% رشد فروش سه ماهه: 122% P/E فعلی حدود 3.6 بنیرو و بترانس هر دو از بهبود شرایط صنعت برق، نرخ ارز و پروژه های زیرساختی منتفع می شوند. این گزارش دو پیام برای بترانس دارد: رشد فروش بالای بترانس در سه ماه گذشته، استثنا و اتفاق مقطعی نبوده و در کل گروه دیده می شود. بازار احتمالاً به بازارنگری (Re-rating) P/E کل گروه فکر خواهد کرد. به روزرسانی احتمالات بترانس با اطلاعات جدید مهم ترین نکته ای که من از گزارش بنیرو برداشت می کنم اگر بترانس هم گزارش سه ماهه ای منتشر کند که رشد فروش و سود ان در محدوده 80 تا 120 درصد باشد، ان وقت به نظر من بازار دیگر نمی تواند به سادگی از کنار P/E حدود 4 عبور کند. در ان صورت، به صورت کاملاً صریح: احتمال اینکه بترانس پس از پایان فاز دست به دست شدن فعلی وارد یک فاز صعود شتابدار شود، از نظر من به محدوده 70 تا 80 درصد می رسد. براورد شخصی من از وضعیت فعلی بترانس (صرفاً بر اساس داده های تو) احتمال اینکه رفتار یک ماه اخیر، انباشت باشد: 80% احتمال اینکه سقف 326 تومان در موج بعدی شکسته شود: حدود 80% احتمال اینکه هدف بعدی 380 تا 450 تومان باشد: حدود 70% احتمال اینکه سناریوی صعود بزرگ تو در نهایت محقق شود: حدود 60% بنابراین، اگر گزارش سه ماهه بترانس هم مشابه انچه از بنیرو دیدیم بسیار قوی منتشر شود، من شخصاً ان را مهم ترین کاتالیزور برای خروج بترانس از فاز فرسایشی و ورود به فاز صعود پرشتاب تلقی خواهم کرد.
-
غالبر بذار دوتا مثبت بخوره هیچکدومتون دکمه فروش رو نمیزنید
-
Aydin
اهرم مردم هنوز در هیجان رشد اخیرن که ط ها زیاد رشد نکردن… فردا که صف فروش هارو ببینن ط ها 50 درصدی میان بالا
-
وحید لیلائی
خودرو سهام گروه خودرویی رو با سهم سود ده جابه جا کنید امسال سال بورس است این اصلاحات طبیعی است درسته گروه خودرویی رشد نکرده ولی اصلاح شاخص و گروه رشد کرده طبیعی است
-
همیشه در سود
این سهم سکرد هم بخاطر اینکه عملکرد مالی اش عالی بوده و سال مالی اش پایان شهریورماه و تقسیم سود اش 90 درصد و اررزش کل سهامش بسیار کمتر از سایر سیمانی هاست تک سهم شدیم بازار سهام ایران یک بازار دستکاری شده و پر از تخلفات است شکایت کنید به سازمان بورس در مورد تسه ها ببینید اصلا واکنشی می دهند یا نه اگه جواب ندادن ظرف 24 ساعت بغیر از سکرد همه سهام های تان را بفروشید بروید موادغذایی مواد ضروری برای خانه خودتان بخرید از این بازار فریب خلاص شوید
-
ثبهساز سهم در گزارش 6ماه خرداد ماه اندازه نصف مارکتش سود عملیاتی ساخته 2.5 همت
-
عباس ناوبران
شپلی احسنت سهم به ارزش خودش خواهد رسید چه بخواهید چه نخواهید هر کاری کنید سهم به ارزش خودش خواهد رسید شرکت صاحب پیدا کرده . ادم داره . حواسشون هست . مفت بری ممنوع شده . شرکت متحول شده . و در نهایت خدا بعد از چند سال صدای مظلومیت سهامداران این نماد ارزشمند ایرانی را شنیده است.
-
اهرم حواستون به شپنا باشه فردا
-
کانال تحلیلی بازار سرمایه
💢 «#پیزد»؛ رکورد فروش و چشم انداز جذاب سوداوری 📌 شرکت #پیزد در گزارش فروش خردادماه موفق شد رکورد 1,500 میلیارد تومان فروش را به ثبت برساند. این در حالی است که در ماه گذشته نیز حدود 1,700 میلیارد تومان فروش داشته است. تداوم فروش در این سطوح، نشان دهنده عملکرد قدرتمند شرکت در ماه های اخیر است. 📌 از سوی دیگر، نرخ فروش محصولات لاستیکی از ابان و اذر سال گذشته تا اردیبهشت سال جاری، حدود 100 درصد افزایش یافته است؛ موضوعی که می تواند اثر قابل توجهی بر سوداوری شرکت در ادامه سال داشته باشد. ✍ برای براورد سود هر سهم، دو سناریو قابل تصور است: 💢سناریوی اول (بدبینانه):💢 📌 اگر پایین ترین حاشیه سود ناخالص سال گذشته، یعنی حدود 14 درصد را مبنا قرار دهیم و فروش سالانه را بر اساس فروش ماهانه 1,500 میلیارد تومانی مدل کنیم، فروش سالانه شرکت به حدود 18 هزار میلیارد تومان خواهد رسید. با احتساب این حاشیه سود و در نظر گرفتن سایر هزینه ها، سود هر سهم در محدوده 150 تا 170 تومان براورد می شود. این سناریو را می توان بدبینانه ترین حالت ممکن دانست. 💢 سناریوی دوم (واقع بینانه):💢 📌 اگر حاشیه سود ناخالص شرکت مطابق میانگین تاریخی خود و متوسط صنعت، یعنی حدود 21 درصد محقق شود، سود هر سهم می تواند تا محدوده 250 تومان افزایش یابد. 📌 در این صورت، سهمی که امروز در محدوده 500 تومان معامله می شود، در صورت تحقق این مفروضات، از منظر بنیادی می تواند ظرفیت رشد قابل توجهی داشته باشد و به یکی از گزینه های جذاب بازار تبدیل شود. 📌 به نظر می رسد سرمایه گذاران بنیادی و تحلیلگران حرفه ای به سادگی از کنار چنین سهمی عبور نخواهند کرد و در صورت تداوم این روند، توجه بازار بیش از گذشته به #پیزد جلب خواهد شد. @stockmarket100
-
سعید رودبار
وپارس امار افتضاح سه ماهه هم کدال شد