وسپه حق تقدم ها رو چرا تبدیل به سهم نمیکنه، عجب گیری انداخت ما رو
-
مهدی پیروزفر
شبریز باگزارش عالی که داد ، فردا صف خرید
-
ناصر غضنفری
اهرم از دید من خصوصا برای سهام و داشتن بک سبد عالی. مثل گلچینی از فراکاب. بانکی سیمانی پالایش بانک ودارویی. با حداکثر 8 نماد دید 15 ماهه. باتغییرات احتمالی در مسیر بخاطر همان پیش بینی قبلی رشد 20 برابری شاخص کل بر اساس الگوهای 5 6 ساله تکرار شده قبل و احتمال دیدن شاخص 60 میلیونی ارزشمند است خودم اهل ریسکم و بااپشن رشد و گاهی خسارت می بینم
-
Mamad
ثشرق خبرش خبر تایید افزایش سرمایش کی میاد 70 درصد ضرر 60 درصد از بازار جا مونیدم چه شود
-
علی زمانی
فملی کسانی که نقد دارند شبندر هم بخرند کم از فملی نیست
-
پرهام وفا
وفردا تو این بازار اگه فرصت داد برای خرید از فردا بخرید ضرلش واس من سودش واس شما امروز حقوقی کد به کد میخرید تا مردم نخرن
-
نقدآموز ( اخبار و تحلیل - صفنا)
*گام های صندوق در اجرای تحقق برنامه هفتم توسعه* بانک سرمایه یکی از دارایی های غیر سود ده صندوق ذخیره فرهنگیان است که همچنان از اختلاس های سالهای پایانی دهه 80 و اوایل دهه 90 رنج می برد. بدست گرفتن سکان بانک سرمایه و امید بستن به موفقیت ان، کاری سخت و شاید عبث باشد. بانک سرمایه، امروز از فروش املاک مازاد این بانک خبر داد. این خبر و تصمیم هییت مدیره بانک جای تقدیر دارد. منتها تبدیل دارایی غیر منقول به سرمایه نقدی، مشکلاتی مانند مالیات 25 درصدی بدنبال دارد. به همین دلیل حساسیت های لازم می بایست در نظر گرفته شود. مدیران موسسه صندوق ذخیره و بانک سرمایه، باید مواظب باشند که از این سرمایه به نحو نامطلوب استفاده نشود. انتشار خبر فروش یک پروژه مسکونی 10 واحدی در استان البرز متعلق به شرکت ساختمانی معلم از کانال خبری صندوق ذخیره فرهنگیان، نشان از عزم هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان دارد. سود و عملکرد شرکت ساختمانی معلم در خرید و ارزش افزوده دادن؛ به املاک نهفته است. در صورتیکه صندوق ذخیره بخواهد، حرکت به سمت سهامداری را شتاب دهد، هیچ فرصتی مناسب تر از فروش املاک و تبدیل بهینه دارایی ها وجود ندارد. بازار مسکن در حال خروج از رکود است. خواب زمستانی بازار در حال اتمام است. تا زمستان دیگر، فرصت خوبی مهیا شده است تا صندوق ذخیره فرهنگیان، املاک خود را به سهام ارزشمند تبدیل کند. مطابق با سیاست های مصوب، هلدینگ سرمایه گذاری فرهنگیان، متولی ادغام سه هلدینگ دیگر از جمله هلدینگ صنعت و معدن، تدبیرگران و ساختمانی معلم می باشد. این هلدینگ هنوز در فروش شرکت های زیان ده، موفق نبوده است. همچنان دسته دسته نیرو به هییت مدیره ها می روند. بنا بر تعدیل نیرو نیست. برای تحقق اهداف مصوب هییت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان، تعدیل نیرو، فروش و یا فریز کردن شرکت های زیان ده، الزامی است. استفاده از لینک زیر به کانال بپیوندید: تلگرام: https://t.me/sedae_farhangian واتساپ: https://whatsapp.com/channel/0029VbB0fmV1nozDSwHBzl2S ایتا: https://eitaa.com/sandoghzakhireh بله: https://ble.ir/naghdamuz برای مشاهده کانال در واتساپ از بخش بروزرسانی وارد شوید
-
آران مغان
👆🏻سود سهام زپارس کی واریز می شود؟ شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس با نماد زپارس در سال مالی گذشته توانسته بود 1093 ریال سود خالص به ازای هر سهم بسازد که از این میزان 20 درصد معادل 218 ریال تقسیم شد. 🇮🇷 ✊ JOiN➣ 🅰 @aranmoghan
-
محمدیوسف
#شگل این سهم وسقف 4 ،5 سال قبلش 1600 بود که تا الان نصف این قیمتو هم ندیده با وجود افزایش نرخهایی که گرفته این چند سال ثابت کرده سهم، غبار گرفته قیمتش!!
-
فپنتا خواهشن سهامدار رو گمراه نکنید. اگر این گزارش دیروز میومد تو کدال امروز دیدن داشت معاملات فروش را نگاه نکن سود فروش کم بفروش سود زیاد سال گذشته 15950 فروش داشته بهای تموم شده 15450 بوده امسال در حدود 205000 فروش داشته بهای تمام شده 175000 دوست عزیز با این حساب پارسال 500 تا داشته امسال 3000 یعنی 6 برابر مشابه پارسال سود ناخالص داشته .
-
محمد
#شاخص_بورس من 6 ساله این صفحه رو دارم و کلا 35 توییت گذاشتم، به این صفحه هم سر میزنم تا شاید تحلیل مناسبی ببینم و یاد بگیرم و استفاده کنم. سه شنبه هفته پیش از سر خیر خواهی نوشتم که احتمال اصلاح بازار بسیار بالاست که افرادی تیکه انداختند و تمسخر کردند و حتی فردی که نام نمیبرم بعدش نوشت به واق واق بعضیا توجه نکنید و تارگت فضایی داد که جالبه خود اون فرد تو 4 سال 2500 توییت گذاشته که حتی یکیش. تحلیلی و قابل بهره برداری نیست. ببینید دوستان روانشناسی بازار مهمه، تکنیکال مهمه، اندیکاتور مهمه و…. بازار ساز و پولهای درشت و افراد حرفه ای بر همین اساس کار می کنند. بله قطعا اعداد بالایی رو خواهیم داد ولی در همین مسیر فراز و فرود فراوان است. تو بازار ما نمیشه از ضرر سود گرفت و پوزیشن شورت بست، برای همین ناچاریم برای محافظت از سودمان در بعضی مواقع سیو سود کنیم، تا در پایین تر بخریم. در غیر این صورت سود کمتری میبریم و یا حتی ممکنه ضرر کنیم. نمیدونم چرا اینقدر اینجا تحلیل کمه و توییت های زرد به وفور دیده میشه و کسی هم اگه از روی خیرخواهی تحلیلی بده یا هشداری بده مورد حمله قرار میگیره؛ این خیلی بده. برای همه ارزوی موفقیت دارم همراه با سود فراوان