#فیلتر_شخصی 14050407 افزایش دوبرابری ارزش خرید حقیقی نسبت به فروشنده امروز و ارزش خرید حقیقی روز قبل(44 نماد) #ا_س_پ #ابادا #اخشان #اروند #استقلال #اصیل #الیاژ #امین_یکم #اندوخته_داریوش #بایکا #بلوط #بمپنا #پلوله #پیزد #تابا #تشتاد #توسن #ثمین #جم #حاسا #خبرنا #خکرمان #خورشید #دفینه #رایا #زمرد_کوروش #ساحل #سپنتارود #سپیدما #سپینود #سخند #شارپیلن #فبیرا #کپرسپولیس #کیمازی #گارانتی #مفاخر #نشان #نیروانا #نیک_گستر #وسرمد #وفتخار #ومهان #یارا @shakerbourse
-
زاگرس اتفاقا یکی ازکندترین وبدترین سهمها است دوستمون که ابان 98که6ونیم تا7بود خریده این اتفاق برای من درتابستون 97یعنی یک سال وسه ماه قبل خرید دوستمون افتاد بنده 5وخرده ای خریدم اما چه خریدنی سهم بانک دی رو که 50درصد منفی بازکردند وگفتند فقط 600تومت ضررداره با40درصد زیان بعددوسالو50تومن فروختم وسهم خودرو رو هم حدود 230تومن بعد دوسال با30درصدزیان فروختم به ازا ش به اصطلاح سهم تاخرخره سود ده زاگرس رو گرفتیم تابهار 99که فقط جبران زیان ان دو تعویض رو می کرد بعد دربازار به شدت صعودی 99بیشتر تا 21بالا نیومدبعد هم تا13و14ریخت درتابستون واوایل پاییز 1400داغ شد وتا 34تومن بالا رفت اما بعد بااون قصه هایی که براش درست شد سقوط امسال هم تا17900بالااومدوالان57درصدتااون قیمت باید رشد کنه بله الغرض سهم سودده دربازار کذایی 99فقط سه ونیم برابر شد اما همون بانک دی زیانده ازکف قیمت کمتر ازدوسال 170برابررشدکردوخودروزیانده هم 80برابر وبااوجود افتهای وحشتناک این دوسهم الان خودرو بیش از 50برابرتابستون 97هست وبانک دی 40برابر در حالیکه زاگرس منهای سودهای داده فقط دوبرابره بله بعد ازسقوط 1400من فقط یک پنجم سهام زاگرس رو 18تومن دادم وشپدیس گرفتم اتفاقا همون شپدیسها رو امسال 30هزار وبارشد حدود3ونیم برابری دادم زاگرس 14تومن گرفتم شپدیس باز دوبرابر شد اما زاگرس ازاون قیمت پایینتره
-
رادین حاجی
بکاب تاریخ 16 خرداد گزارش شش ماهه رو داده برین کدال ببینید
-
شبندر مراقب باشید با حرف دیگران تو چاه نیفتید، دقیقا زمانیکه فکرشو نمی کنید صف فروش تشکیل میشه طمع عاقبت بدی داره
-
فملی جو بازار منفی باشه طبیعتا 2 تومن فردا میشکنه بشکنه ام تا 1700 میاد
-
فملی فقط کافیه یه خبرمثبت کوچولوبیادامشب
-
ذوب البته دلیل منطقی محکمی هم پشت این کار بازیگر برای رساندن قیمت به پایین ترین حد ممکن و در درازترین زمان ممکن وجود دارد، چون الان کدهای بورسی بعضا جدیدی با حجم های زیاد در قیمت بالای 40 ، با طمع رشد شاخص ، به سهم ورود نموده اند و لاجرم باید بازیگر انها را محک بزند تا ببیند نمی فروشند ..
-
Darioush Efati
سابیک سیمان ابیک (سابیک) گزارش فعالیت_ماهانه (خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 ⭕️کاهش (16.51) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 22.09 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 42.97 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل
-
بورس ایران
#ثامید فردا صف خریده عجب گزارشی داده…🔥🔥🔥🔥 #ثامید که در 5ماه گذشته 4148 میلیارد ریال فروش داشت در خرداد به تنهایی 7442 میلیارد ریال رسیده است و جمع 6ماهه 11590 میلیارد ریال فروش داشت☝️☝️☝️
-
بهمن احمدی
خپارس اصلاح میکنم حجم مبنا در خپارس 10 میلیارد تومان است
-
بهپاک شنیدم فروش خردادش حدودا 3همته… ولی باصف فروش همخوانی ندارد!!!