#اهرم چارت متناسب با شاخص برای اهرم این نمودار ⬇️ هست همانطور که از اول حرکت صعودی گفتم به نظرم بازار تا اواخر تیر و اوایل مرداد صعودی هست یا حداقل ریزشی ندارد. بنابراین فکر میکنم یک لگ مثبت دیگه از بورس و یک لگ منفی دیگه از دلار و طلا مانده است. هر چیزی ممکنه رخ بدهد و این که میگم صرفا یک تخیل است. ❤️⬇️
-
گدنا این چه سهمی چطور گشان ،گکوثر سهم هتلی محسوب میشن اونا مثبت این گدا فقط منفی امروز تو این بازار گشان صف خرید از پول سهام دار زمین خریدید ولی به سهام دار صف منفی تحویل میدید بعد از 4 سال انتظار
-
Mojtaba
قثابت اینجا معرفی شد
-
آوای آگاه
#بررسی_گزارش_کدال #دتوزیع 📌ثبت بهترین عملکرد فصلی ✅ شرکت توزیع داروپخش در خردادماه به درامد فروش بیش از 7.8 همتی رسید که در قیاس با ماه گذشته افت 4 درصدی و نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 150 درصدی داشته است. ✅ دتوزیع در مجموع 3ماهه سال مالی جاری به درامد 21.5 همتی رسیده، رقمی که در مدت مشابه سال قبل 8.6 همت بوده است. ava.agah.com @Agahmoshaver
-
asenat
کبافق بهترین گزارش ازفروش کبافق در خرداد 1405
-
یوسف جهاندیده
فن افزار ❌️ بخشی از معاملات امروز فن افزار باطل شد.❌️ 👈حدودا ده میلیون سهم!!
-
شپلی گفتم خیلیارا پیاده کردن
-
پذیره نویسیها
دوستانی که ثبت نام کردن دو واحد صندوق پیروزان به ارزش 2 میلیون ﷼ براشون تخصیص پیدا کرده و توی پرتفوشون در سامانه لوتوس نشسته… ⚜@pazerahnavesi
-
کسرا کسراتازه شده سهمی که سهامدار میخواد.. ولی حیف که خیلی از سهامداران قدیمی اذیت شدند فروختند ورفتند.. امیدوارم هرسهمی که خریدند بیشتر از کسرا سود کنند
-
صندوقچه بازار | StockArk
#سمازن P/E~6.4 جزو گزارشات خوب صنعت. تولید 30% کمتر از اردیبهشت و 10% کمتر از ماه مشابه بود. 10% فروش سیمان از موجودی بود و 15% فروش صادراتیه. بهار در مجموع عالی بود و تولید 30% رشد داشته و نرخ ها 58% و نتیجتا درامد دو برابر بهار سال گذشته. عالی نیست؟ @StockArk
-
Mohammad javad Khodadadi
شپلی پیشنهاد خرید و فروش نیست ولی امروز بد خالی کردن سهمی که سیخ میره بالا عین میخ فرود میاد از ما گفتن بود من که با 75 درصد سود خارج شدم سهم بعد از اصلاح کوتاه مدت دوباره ورود میکنم