#سمازن P/E~6.4 جزو گزارشات خوب صنعت. تولید 30% کمتر از اردیبهشت و 10% کمتر از ماه مشابه بود. 10% فروش سیمان از موجودی بود و 15% فروش صادراتیه. بهار در مجموع عالی بود و تولید 30% رشد داشته و نرخ ها 58% و نتیجتا درامد دو برابر بهار سال گذشته. عالی نیست؟ @StockArk
-
مهراد
#غاذر بابا انصاف داشته باشین بذارین سهم نفس بکشه. تو کمتر از یکسال 3 برابر شده!!
-
ثشرق سهم ثشرق مثل موساد کار میکنه
-
عباس ناوبران
شپلی پتروشیمی مارووون خدا شاهد است اگر بدانید داره چه اتفاقاتی می افته…
-
.Behnam Khodaverdi
تاصیکو سهمی که هنوز هم نمیشه راجع بهش نظر بلند مدتی داد کوتاه مدتی که اصلاح رد خور نداره چون هنوز هم جزو عرضه اولیه ها با پی بر ای افتضاح فعلی هنوزم توصیه میشه سمت تاصیکو نرید ، باید چارتش مشخص بشه
-
خبنیان سلام دوستان دقیقا 20 درصد ریخت رکورد زد تو کل سهم ها با این ریزش تو 7 روز کاری واقعا عجب بود
-
تحلیل بنیادی
سصوفی از سال 1386
-
علی کاظمی
ثشاهد اما فلاکت بار تر از همچین سهم هایی سهام های استانی هستند که سالهاست پول مردم توشون قفل شده و دیگه هیچ ارزشی نداره
-
ثشرق من این سهم 7تومان سبد گردون خرید برام دو میلیارد الان شده 1700دوباره طرف میاد میگه بفروشید
-
فوتسالی
حافرین واقعا این چه حقوقی هست که اصلا حمایتی نداره؟سهامدار را فراری میدن
-
شبندر 📈 گزارش خرداد شبریز هم منتشر شد و عملکرد بسیار خوبی داشت. ✅ درامد فروش سه ماهه شرکت به 99 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 87 درصد رشد داشته است. ✅ فروش خردادماه نیز با ثبت 36.9 هزار میلیارد تومان، نسبت به خرداد سال گذشته بیش از 107 درصد افزایش نشان می دهد. این گزارش در کنار گزارش های مناسب سایر پالایشی ها، نشان می دهد که عملکرد عملیاتی صنعت همچنان قدرتمند است و برخلاف فضای هیجانی معاملات امروز، از نظر بنیادی نشانه ای از ضعف در شرکت ها دیده نمی شود. نکته مهم اینجاست که امروز بازار تحت فشار عرضه و جو روانی بود، اما انتشار چنین گزارش هایی می تواند به تدریج نگاه بازار را دوباره به سمت ارزش های بنیادی برگرداند. اگر در هفته های اینده موضوع بازگشت فرمول قیمت گذاری بر مبنای پلتس نیز نهایی شود، یک محرک بنیادی دیگر به این گزارش های قوی اضافه خواهد شد. #شبریز